חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשתות לחלונות | כל מה שצריך לדעת בבחירת הרשת האידיאלית לקיץ

קרדיט תמונה FREEPIK

הקיץ הישראלי מביא איתו כמויות לא קטנות של יתושים שהחברות איתם מביאה עימה המון תחושות לא נעימות במיוחד, גירודים, פצעים ואפילו צלקות. אז מלבד הפתרונות הזמניים שמונעים עקיצות, ישנו פתרון קבוע ויעיל במיוחד – רשתות לחלונות הבית – אשר מונעים מכלל המזיקים כניסה לבית ושומרים על הנוחות של כולנו. במאמר זה נדבר על סוגי הרשתות המומלצות ביותר ובאילו מקומות בבית דווקא לא כדאי למקם רשת נגד יתושים.

סוגי רשתות לחלונות מומלצים

רשת הזזה נגד יתושים

את רשת ההזזה הפשוטה והזולה כולנו מכירים – אך האם ידעתם שהחלפת הרשת הפשוטה אפשרית ביותר, ואילו איכות הרשת ניצבת בידיים שלכם?

ישנה רשת לא נפוצה במיוחד בארץ עקב המחיר הגבוה, אך האיכות והעמידות שלה לאורך שנים כבר הוכיחה את עצמה במבחן התוצאה בצורה הטובה ביותר – הרשת הגרמנית.

רשת זו צפופה וחזקה במיוחד, היא בין הרשתות נגד יתושים המומלצות ביותר בעולם, והשקיפות הגבוהה שלה כמעט בלתי נתפסת. הודות לעמידות המוצלחת שלה, ברשת זו לא תמצאו קרעים או חורים במשך שנים רבות קדימה.

לאן רשת זו מתאימה?

רשת זו מותאמת עבור כלל חלונות הבית ובמיוחד עבור חלונות מעבר למרפסת – אשר הם נפתחים ונסגרים באופן רציף – ועבור אלו, תספק את הגנה הטובה ביותר לבית.

רשת נגד יתושים – גלילה / גלילה חשמלית

רשת הגלילה נגד יתושים היא פטנט ישראלי שפותח ע"י חברת רשת הגנה. רשת זו מתחברת למנגנון החשמלי (או ידני) הקיים של התריס ומספקת הגנה בשלושה אופנים:

לרשת הגלילה משולבים סורגים בטכנולוגיה מיוחדת, אשר עוזרים גם לאטימה הרמטית ומניעת כניסת יתושים או כלל מזיקים למינהם, גם מונעים נפילות ומעידות – מה שהופך את רשת זו לאידיאלית בחדר הילדים או לבתים בקומות גבוהות וגם ניתנת לפתיחה ידנית מהירה בעת שריפה (או הפסקות חשמל – במידה ומדובר ברשת הגלילה החשמלית).

בנוסף, לרשת זו יתרון משמעותי בבחירה העיצובית, כיוון שהיא בעלת עיצוב נקי ומושך במיוחד ומותאמת עבור כל עיצוב באשר הוא.

כל אלו מקנים לרשת זו את התואר "הרשת המומלצת ביותר למניעת מזיקים" – ולקיץ טוב בהרבה.

לאן רשת זו מתאימה?

רשת זו מותאמת עבור חלונות אוורור (בחדרי השינה, במטבח וכו') בלבד, ולא עבור חלונות בעלי יציאה למרפסת או כל חלון גדול בעל מעבר/יציאה.

היכן לא כדאי להתקין רשתות לחלונות?

בעיקרון, כל עוד אין פתרון אזורי לבעיית היתושים, הפיתרון האידיאלי הוא התקנת הרשתות בכל חדרי הבית.

אמנם, לא בכל פינה של הבית הרשת תהיה נוחה או מותאמת.

ההמלצה הגורפת היא כמובן להתייעץ עם בעל מקצוע או חברה מנוסה ומוכרת בשוק, אך ישנם מקומות להם איננו ממליצים להתקין רשת זו.

לדוגמא – חדרי רחצה או שירותים. בחדרים אלו, התקנה של רשתות לחלונות תהווה קושי באוורור החדר, דבר שעלול ליצור בעית עובש ומחנק.

למידע נוסף אודות רשתות לחלונות לחצו כאן

בהצלחה!

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן