חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתיחת פנים facelift – להיראות צעירים ולהרגיש צעירים

קרדיט תמונה PIXABAY

יכול להיות כי מעיין הנעורים המפתה והאבוד כבר לא כל כך אבוד, אבל הוא עדיין מאוד מפתה. נכון, לא ניתן להחזיר את הזמן, והחוויות שחווינו בעבר תמיד יישארו שם, בעבר. מה שכן אפשר בהחלט לעשות זה תהליך מתיחת פנים facelift, שיאפשר לנו להיראות צעירים שוב.

כל הצלקות של הזמן, הקמטים, עודפי העור הנפול, סימני הזמן והעולם הרגשי שלנו כאחד, כל אלו יכולים לקבל טיפול מיידי ומתקדם טכנולוגית. הטיפול הכירורגי של מתיחת הפנים הוא משחק עדין ומדויק עד מאוד, עיצוב מחדש שמאפשר לכם לחדש את המראה, ביד אומן.

שלא כמו הליכים כירורגיים "גסים", הרי שכאן מדובר במהלכים עדינים שנשענים על מחשבה מראש, הבנת סביבת העבודה, עבודה עם תוכנות מתקדמות, ובעצם יצירת בסיס חיוני שנועד לתמוך במטרה אחת בלבד – שתצאו מהטיפול עם מראה טוב יותר, רענן יותר, צעיר יותר.

מה חשוב לדעת על מתיחת פנים facelift

מתיחת פנים facelift זו הדרך המהירה והיעילה ביותר בעולם ליצירת התאמה כמה שיותר מדויקת עם מונח חשוב בעולם האסתטיקה, מונח הנקרא "משולש היופי". ישנו יחס מסוים בין חלקי הפנים השונים שלנו, העיניים, עצמות הלחיים, הגבות המזדקרות בקצוות, כאשר מתחת, בשפיץ המשולש יושבות זוג שפתיים מלאות וזוויות מורמות של הפה.

כאשר היחס בין חלקי הפנים הללו מושלם, אנו קוראים לזה יופי, וזה משתקף בעצם בסימטריה של הפנים. סימטריה זו מתוכנתת באופן מובנה בתודעה האנושית, ואנו ממש מחפשים אותה בצורה אוטומטית כאשר אנו מתבוננים באנשים. ככל שהם יותר סימטריים, אנו נוטים לחשוב שהם יפים יותר, מוצלחים יותר, אפילו חכמים יותר.

ניתוח מתיחת הפנים (facelift) הוא תהליך שמכוון, בגדול, להביא אתכם לשם, כמה שיותר קרוב להתאמה הסימטרית הזו. ככל שאתם יותר קרובים לשם, אתם יותר קרובים למשולש היופי, ובאופן טבעי לגמרי כל מי שיראה אתכם יראה יופי, וכנראה גם הצלחה, כולל, דרך אגב, גם אתם.

איך עושים את זה?

מתיחת פנים facelift הינה הליך כירורגי, כלומר ניתוח. נכון, לא מדובר בפתיחת הבטן ועבודה עם האיברים הפנימיים, וגם לא בשבירה עדינה של עצמות האף או הלחיים לעיצוב מבנה הפנים לגמרי מחדש כמו בניתוח אף למשל. ובכל זאת, מדובר בפנים שלנו, ובכל הנוגע לפנים שלנו, כדאי לדעת דבר או שניים, כי זה נושא רציני למדי.

ההליך מבוצע אך ורק על ידי כירורג שמתמחה ספציפית בעבודה פלסטית. הטכניקה הנבחרת צריכה להתאים לפנים שלכם, ליכולות של הרופא, וכמובן, לעידן בו אנו חיים – בהתאמה לטכנולוגיה המתקדמת הזמינה לנו. חשוב לוודא כי הרופא המבצע את ההליך הינו מומחה בתחומו, מעודכן בידע וביכולות המתקדמים ביותר, ומשתמש בטכניקות הכי חדישות.

טכניקת המישור העמוק (deep plane) למשל היא מסוג הטכניקות המתקדמות הללו, מאפשרת לרופא המתמחה בה לבצע מהלך של מתיחת פנים בצורה טובה יותר, יעילה יותר, ונכונה יותר מאשר בשיטות אחרות ומיושנות יותר, אשר נתנו תוצאות טובות גם הן, אבל לא כמו השיטה הזו.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן