חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מייבשי כביסה: שומרים על הצבע של הבגדים

קרדיט תמונה PIXABAY

מייבשי כביסה הם מוצר חשמלי שהופך את החיים להרבה יותר פשוטים. הגיע הזמן להיפרד מהחבלים וליהנות מכביסה רכה כמשי, ריחנית ומפנקת

טיפול בכביסה הוא אחת המטלות שגוזלות זמן רב בהשוואה ליתר מטלות הבית. גם אם הילדים שלכם מאוד מחונכים ומביאים את הכביסה המלוכלכת לסל כביסה, עדיין צריך למיין, להפריד, להכניס למכונת הכביסה, להפעיל, לדאוג לשים מרכך כביסה, לתלות את הבגדים, לקפל, למיין, לפזר בארונות וחוזר חלילה. כיוון שזו אחת המטלות המרכזיות בבית ובשל התחושה שמדובר בסיפור שאינו נגמר, כאשר יש מוצר חשמלי שיכול לצמצם את העיסוק בכביסה, מדובר בבשורה.

מייבשי כביסה הם לא מוצר חשמלי חדש בשוק, אבל יחד עם זאת בשנים האחרונות הם זוכים לעדנה מחודשת. תורמת לכך בעיקר העובדה שמותגים רבים החלו לייצר מייבשי כביסה שצורכים מעט חשמל באופן יחסי, כך שהפעלת המייבש הופכת למאוד כדאית. בנוסף, עצם העובדה שאין יותר צורך לתלות כביסה על חבל, להמתין שתתייבש ואז לבדוק כל בגד כדי לוודא שאכן כל הפרטים יבשים, יש הקלה מאוד גדולה למי שממונה על טיפול בכביסה הבייתית.

דבר נוסף הוא שבחודשי החורף לוקח לכביסה הרבה מאוד זמן להתייבש. מה קורה במצב שבו אחד הילדים צריך מדים ליום המחרת או בגד ספציפי אחר? אין לכם בעצם יכולת לתת לו מענה. מייבשי כביסה מאפשרים להפעיל מכונה ולייבש את הבגד, כך שביום המחרת הילדים יוכלו לצאת מהבית עם חיוך גדול על הפנים.

לא עוד בגדים דהויים

אם בחודשי החורף לכביסה קשה להתייבש, בחודשי הקיץ המציאות הפוכה לגמרי. הכביסה מתייבשת תוך פרק זמן קצר מאוד, אבל מצד שני הבגדים נהיים קשים ובכלל לא נעימים למגע. כך למשל ג'ינסים או מגבות הופכים להיות מחוספסים מאוד והמגע הראשוני איתם הוא ההיפך הגמור מ"מלטף", "נעים" או "מפנק". לכך יש להוסיף את העובדה שייבוש בגדים בשמש גורם לדהייה של הצבע, וכך בעצם הרבה מאוד בגדים מוצאים את עצמם בדרך למיחזור או לפח האשפה לאחר ייבוש לא מוצלח בשמש.

לאור כל אלו, מייבשי כביסה נשמעים כמו פיתרון נהדר. לרוב הם ממוקמים בסמיכות למכונת הכביסה, כך שהמעבר בין המכונה למייבש הוא מאוד פשוט ויעיל לביצוע. בנוסף, הבגדים יוצאים רכים ונעימים ואם מוסיפים למייבש הכביסה דפי ריח יעודיים, אז הריח נשאר על הבגדים זמן רב אחרי שהם סיימו את תהליך הכביסה והייבוש.

בדיוק כשם שמדיח כלים ומכונת כביסה מקלים על החיים, כך גם מייבשי הכביסה. הם חלק בלתי נפרד ממוצרי החשמל שכדאי שיהיו בכל בית. חיפוש מהיר באינטרנט מעלה שישנם מייבשי כביסה במגוון רחב של מחירים וגדלים, אז כל מה שצריך זה להחליט, לבחור ולראות איך בבת אחת החיים נהיים הרבה יותר קלים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן