חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גן הזוועות: עונש קל לגננת המתעללת

אמיליה אוסטרובסקי שהתעללה בחסרי ישע במעון דיסני, תרצה שנתיים מאסר בזכות עסקת טיעון. האב שחשף את הפרשה: "אל תתפלאו שהפשע משתולל, שההתעללויות ימשיכו" | מילן מועלם

בגן דיסני בנווה דקלים, מקום שהיה נחשב לטוב ומבוקש, התחוללה סערה ואיש לא ידע, עד אשר הורים אמיצים החליטו לשלוח מכשיר הקלטה בתיק בנם וגילו: הגננת מתעללת בילדיהם.

אותה גננת, אמיליה אוסטרובסקי, תרצה עונש מאסר של שנתיים בלבד למרות האירועים הקשים המתוארים בכתב האישום.

"אוסטרובסקי עשתה בילדים מעשי התעללות גופנית ונפשית ותקפה אותם שלא כדין. הנאשמת נהגה באלימות שיטתית ובאכזריות כלפי פעוטות שהיו תחת אחריותה, תלויים בה לחלוטין, במשך השעות הארוכות שבהן היו בגן, תוך פגיעה קשה באמון שנתנו הורי הפעוטות בנאשמת. הנאשמת נהגה כלפי הילדים בקשיחות, צעקה עליהם ונזפה בהם. לכל התנהגות של-אי ציות, קימה מהמקום ללא רשות בזמן פעילות, נגיעה בחפץ או משחק – שלתפיסת הנאשמת היוו הפרעה וסטייה מהכללים – הגיבה הנאשמת באגרסיביות, אחזה, דחפה ומשכה בכוח ובכעס את הילדים, ובחלק מהמקרים הכתה אותם עד אשר פרצו בבכי", כך תואר בכתב האישום.

כאמור למרות האישום החמור, תרצה הגננת שנתיים מאסר כשבפועל צפויה להשתחרר הרבה קודם לכן.

מקסים בלזינסקי, האב שחשף את מקרי האלימות הקשים, כתב היום: "היום התקבל הגזר דין נגד אמיליה אוסטרובסקי, הגננת שהרסה לבן שלנו ולנו את החיים. גזר הדין הזה מרגיש כמו יריקה בפרצוף שלנו. האישה הזו, שהשליכה תינוקות על הרצפה והטיחה את הראש שלהם ברצפה, תשב בכלא לא יותר משנתיים, וכנראה גם תשתחרר לפני כן על "התנהגות טובה".

בעוד שנתיים כשאמיליה אוסטרובסקי תשתחרר מהעונש הקל שקיבלה, התינוק שלנו עוד לא יבין אפילו, איזה תהליך ארוך של טיפול הוא צריך לעבור, וכמה שנים הוא ייקח, אולי אפילו כל החיים, כדי לנסות לשקם את חבלות ראש שאוסטרובסקי גרמה לו ולחברים שלו בגן. הקללות הצרחות והאיומים שאוסטרובסקי צרחה על הבן שלנו ועל החברים שלו ילוו אותם לכל החיים. להם בית המשפט לא ימצא נסיבות מקלות.

עורכי הדין שלה (גם עורכי דין יש מכל מיני סוגים מסתבר) ביקשו מהשופט להקל עליה בגלל "השיימינג" שהיא עברה בתקשורת, אחרי שהתגלה איך היא בעטה, חבטה והשליכה תינוקות ופגעה בראשם ובכל גופם ונפשם. מזל שלפחות את זה השופט דחה.

מדינה שגוזרת על גננת מתעללת עם הוכחות חד משמעיות בהקלטות וידאו ברורות מאוד – שנתיים בלבד בכלא, היא מדינה שצריכה להתבייש בעצמה. איך גננת אחת מקבלת תשע שנים בכלא, והשנייה רק שנתיים? לנו לא ברור. שתיהן צריכות לבלות את שארית החיים שלהן בכלא – על החיים שהן הרסו.

אל תתפלאו שהפשע משתולל, שההתעללויות ימשיכו, זה לא רק "מכת מדינה" של גננות מתעללות, זה מכת מדינה של שופטים חסרי לב שלא מבינים איזה הרס חברתי הם יוצרים. הם לא מענישים את הפושעים, הם מענישים אותנו כחברה, ואת הילדים של כולנו, שיגדלו במציאות הרבה יותר אכזרית ולא צודקת מזו שקיימת היום. תתביישו לכם".

אנו מאוד מקווים שבהליך האזרחי ימוצה עם הגננת המתעללת הדין ומודים לעו"ד חוה קליין, מומחית לזכויות ילדים, שמלווה אותנו בהליכים המשפטיים במקצועיות וברגישות מדהימה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

אמיליה אוסטרובסקי שהתעללה בחסרי ישע במעון דיסני, תרצה שנתיים מאסר בזכות עסקת טיעון. האב שחשף את הפרשה: "אל תתפלאו שהפשע משתולל, שההתעללויות ימשיכו" | מילן מועלם
דילוג לתוכן