חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברוכים הבאים למרתף העינויים

שני אירועים קשים וחריגים התרחשו בחודש האחרון באשקלון: צעירה תושבת העיר הפכה את מרתף ביתה לזירת פשע ושני גברים מואשמים בניסיון רצח שבוצע במועדון בעיר | אכזריות ברמה שטרם הכרנו, לא לבעלי לב חלש | מילן מועלם

את הסיפורים הבאים לא תשמעו בשגרה וטוב שכך: בחודש האחרון התרחשו באשקלון שני אירועים פליליים חמורים וקשים, שבנס לא הסתיימו במוות של הקורבנות.

הראשון, התרחש בבית פרטי בשכונת הרצוג. התקנת מצלמות פשוטה, הפכה לסרט אימה כשמתקין מצלמות מקריית גת, הואשם שגנב מבית לקוחה 80,000 ש"ח וחייו הפכו לסיוט.

את כתב האישום החמור אנחנו מביאים כאן לראשונה ואיתו, את תגובתו של מפקח יוסי מזרחי, קצין תשאול ביל"פ אשקלון.

במוצאי שבת לפני כשלושה שבועות, ביקשה הנאשמת ממתקין המצלמות להגיע לביתה ושם חיכה לו מרתף עינויים.

הוא ירד למרתף יחד עם הנאשמת ופגש שני גברים רעולי פנים שהכו אותו לאורך כל הלילה, חישמלו אותו וגרמו לו לחבלות רבות בגופו.

הגדילו לעשות השניים וקשרו את ידיו ורגליו בדבק על מנת שלא יוכל להתנגד. ואם אתם בעלי לב חלש, לא מומלץ להמשיך לפרטים אותם מביא לראשונה מזרחי: "הוא הורד למרתף חשוך, אזקו אותו בידיים וברגליים, ליפפו סביב רגליו וידיו דבק שחור כדי שלא יוכל לזוז, כיבו על ראשו סיגריות ושפכו עליו וודקה. לאחר מכן, ניקו אותו מעט ואז החשודה המרכזית הכריחה אותו להודות בסרטון שהוא פרץ לביתה. בלית ברירה הוא עשה את זה והמשיך לקבל מכות תוך כדי. אחרי שסיימו את המעשים, ניקו אותו, הכניסו אותו להתקלח והחשודים צבעו את הדירה מחדש מאחר והיא התלכלכה מהדם שלו. הוא הוכנס לחדר נוסף במרתף שם היה מזרון וסדין ורק בשעה שבע בבוקר הם פתחו את הדלת ואפשרו לו לעזוב, לא לפני שהחשודה המרכזית אמרה לו לא לספר למשטרה ושהיא מוותרת לו על הסכום שנגנב מביתה".

הקורבן אכן לא התכוון להתלונן אך פנה לטיפול במרכז הרפואי ברזילי, משם דווח למשטרה על מצבו. שוטרי תחנת אשקלון הגיעו למקום והבינו כי מדובר באירוע חמור וחריג. 

במקביל, החשודה הגיעה לחנות בבעלות הקורבן שם תקפה את בנו וניסתה לקחת טלפונים מהמקום וללכת. הבן לא איפשר לה לעשות כרצונה ואחרי מאבק היא נמלטה מהמקום.

זהות הגברים לא ידועה עד כה למשטרה והנאשמת סירבה לחשוף במי נעזרה לתוכנית האכזרית אותה רקמה: "היא ניסתה לייפות את האירוע אבל קשרה את עצמה למעשים בחקירתה. היא טענה כי היא הכירה את הגברים שנכחו במקום רק באותו היום ועל כן זהותם טרם ידועה לנו", אמר מזרחי.

לסיום הוסיף: "סיפור קשה מאוד. מדובר בבעל עסק שמגיע לאנשים פרטיים הביתה ופתאום מגלה שמאשימים אותו בפריצה ומוצא עצמו אזו, משהו שרואים רק בסרטים. אף אחד לא דמיין שזה יכול לקרות. היא לכאורה הייתה הקורבן, פרצו לה לבית, גנבו לה כסף. היא למעשה הפכה מקורבן לנאשמת בגלל שהחליטה לקחת את החוק לידיים. חקרנו את מתקין המצלמות ובדקנו את טענות הנאשמת אך הוא מכחיש שהיה מעורב בפריצה. אותה נאשמת הפכה להיות הגוף החוקר, המטפל והשופט ועל כן היא במעצר עד תום הליכים".

    אלימות מסוג אחר, רע

וכאמור, זה לא הסיפור החריג היחיד שהתרחש בחודש האחרון בעיר. לפני כחודש התקבל דיווח על דקירות במועדון "התעשיה" באזור התעשיה הצפוני.

צעירים שהגיעו לחגיגות יום הולדת של אחד מהמכרים שלהם באשקלון, מצאו עצמם בסרט רע ואכזרי במיוחד. שני צעירים דקרו אותם באכזריות בעקבות ויכוח שהתפתח בתוך המועדון וגלש לרחבה החיצונית.

המשטרה הוזעקה למקום ומצאה את הקורבנות בסכנת חיים מיידית: "הדקירות היו ממש רעות. דקירות עם שברי בקבוק בבטן, באשכים, ברגליים, בכל חלקי הגוף", מספר מזרחי.

אחד הנאשמים במעשה האכזרי, חשב שאחד הקורבנות נרצח ואמר לשותפו בפשע שהם חייבים להעלים את מצלמות האבטחה של המועדון מאחר ואחד הקורבנות מת: "הולך להיות פה רצח", הוא אמר לחברו. 

השניים שלא הסתפקו בפגיעה בקורבנות, איימו על בעל המועדון בסכין וגנבו את צילומי האבטחה ומשם נמלטו ואותרו רק לאחר שבועיים.

"את אחד החשודים תפסנו סמוך למושב שחר והשני הסגיר עצמו למשטרה אך לא משתף פעולה. למעשה, בזכות לחץ שהפעלנו עליהם במשך השבועיים בהם הם הסתתרו, הצלחנו להגיע אליהם. השניים בעלי עבר פלילי עשיר בתחום האלימות. למרות שהשניים לקחו את מצלמות האבטחה, דבר שמקשה על החקירה, הצלחנו להגיע אליהם ובסופו של דבר הוגשו נגדם כתבי אישום על ניסיון רצח", סיכם מזרחי.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

שני אירועים קשים וחריגים התרחשו בחודש האחרון באשקלון: צעירה תושבת העיר הפכה את מרתף ביתה לזירת פשע ושני גברים מואשמים בניסיון רצח שבוצע במועדון בעיר | אכזריות ברמה שטרם הכרנו, לא לבעלי לב חלש | מילן מועלם
דילוג לתוכן