חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשדות חמורים: התקין דלתות אש מזוייפות והונה לקוחות

גבר הנמצא בהליכי פשיטת רגל וקיבל דמי אבטלה, חשוד שהתקין דלתות אש מזויפות תוך מצג שווא במבנים בכל הארץ. החקירה נוגעת לאזור דרום | מילן מועלם

במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים ביאל"כ בלהב 433 ביחד עם יחידת הונאה מחוז דרום, מנהל התקינה במשרד הכלכלה והתעשיה, היחידה הארצית לחקירות של הממונה על חד"פ במשרד המשפטים, חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה שלוחת דרום של המוסד לביטוח לאומי ובשיתוף מכון התקנים והרשות לכיבוי אש והצלה, הצטברו חומרי חקירה שהצביעו לכאורה על חשוד שהפיץ והתקין מאות דלתות אש מזויפות בעשרות מבנים, תוך זיוף סימני מסחר של חברות ידועות ובעלות תו תקן.

עפ"י החשד, החשוד שנמצא בהליכי פשיטת רגל, הקים חשבונות בנקים וחברות ע"ש אחרים, במטרה להסתיר מהנושים את הכנסותיו ונכסיו הנאמדים בסכומים של מיליוני שקלים. בנוסף, נחשד כי קיבל מאות אלפי שקלים במרמה מהביטוח הלאומי במעטה של דמי אבטלה.

הבוקר עם המעבר לחקירה גלויה, נעצר החשוד בשנות ה-40 לחייו, בחשד כי ייצר והתקין מאות דלתות מזויפות עם ליקויים חמורים, אשר מהווים סכנה בטיחותית ממשית במקרה של שריפה.

החשדות שעומדים נגד החשוד הינם: קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עבירות על חוק איסור הלבנת הון ועבירות נוספות.

כאמור, בכוונת משרד הכלכלה והרשות הלאומית כב"ה, לצאת בהודעה לכל אותם בעלי מבנים בהם נמצא חשד כי הותקנו הדלתות המזויפות, על מנת שיבצעו החלפה של הדלתות. החקירה מנוהלת ע"י משטרת ישראל ובליווי פרקליטות מחוז דרום והמחלקה המשפטית במשרד הכלכלה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

גבר הנמצא בהליכי פשיטת רגל וקיבל דמי אבטלה, חשוד שהתקין דלתות אש מזויפות תוך מצג שווא במבנים בכל הארץ. החקירה נוגעת לאזור דרום | מילן מועלם
דילוג לתוכן