חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משרד החינוך נרדם: הבדיקות לא הגיעו לגני הילדים

לידיעת הגולשת יפה בן דוד: משרד החינוך עדיין לא חילק את בדיקות האנטיגן לגני הילדים ולבתי ספר יסודיים | איום השביתה הוסר | מילן מועלם

מתווה הפטור מבידודים החל ביום חמישי האחרון אך משרד החינוך שהתחייב לספק להורי התלמידים בדיקות אנטיגן ביתיות, ככל הנראה לא ערוך לכך.

על פי פניות הורים, בגני הילדים וגם בחלק מבתי הספר היסודיים טרם חולקו בדיקות האנטיגן לתלמידים.

על מנת לצמצם את הפער באספקת ערכות אנטיגן על ידי משרד החינוך לבתי הספר, הנחה ראש העיר, תומר גלאם, לחלק על ידי העירייה ערכות לתלמידי בתי הספר העל יסודיים בעיר בסוף השבוע.

בעירייה אמרו היום כי בדיקות האנטיגן לבתי הספר היסודיים יחולקו היום ואילו לגני הילדים בהתאם לאספקת משרד החינוך.

משרד החינוך מסכ היום כי רק 35% מהתלמידים דיווחו היום על בדיקת קורונה בפורטל כנדרש.

עוד בנושא הפטור מבידודים, הערב הגיעו משרד החינוך והסתדרות המורים למתווה שיאפשר הפעלה בטוחה יותר של מערכת החינוך.

על פי המתווה, בדיקות יחולקו לכלל עובדי ההוראה. בדיקה ע"י נאמן קורונה בבי"ס/ישובי תוכר כבדיקה מוסדית. בחנ"מ יתקיימו בדיקות לכל התלמידים למעט תלמידים הלומדים במוסדות חנ"מ עם מוגבלות שכלית התפתחותית, הפרעות נפשיות, מוגבלות פיזית קשה ותלמידים על הרצף האוטיסטי. גם לתלמידים אלו יחולקו בדיקות לביצוע ע"פ החלטת הורים.

עוד סוכם כי תתקיים בקרה על דיווחי הורים באמצעות בדיקות מדגמיות של דיווחי הפורטל, דבר שלא מתבצע כיום.

שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון: "החזרת הילדים לשגרה הבית ספרית הינה צו השעה. אני מברכת על ההבנות שהושגו המכירות בחשיבות החזרת הילדים לשגרת בית הספר תוך הבטחת תחושת המוגנות של הצוותים החינוכיים. ילדים בריאים מקומם בבתי הספר".

יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים ציינה כי "עמדנו על העקרון שהמדינה חייבת להכניס למערך השיקולים גם את בריאותם של עובדי ההוראה ואני שמחה שנציגי משרד החינוך בראשות השרה, ד"ר יפעת שאשא ביטון תמכו בהכנסת השינויים למתווה".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

לידיעת הגולשת יפה בן דוד: משרד החינוך עדיין לא חילק את בדיקות האנטיגן לגני הילדים ולבתי ספר יסודיים | איום השביתה הוסר | מילן מועלם
דילוג לתוכן