חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נפרדים מהחניה במרינה

תושבים שביקרו בימים האחרונים במרינה מול, הבחינו כי בכניסה לחניון הענק שנמצא מדרום למתחם, הותקנו מחסומים המבשרים על תום עידן החניה החינמית, משמע, מבקרי המרינה מול יאלצו לשלם גם עבור החניה.

תושבי העיר הביעו השבוע תרעומת על כך שמקום הבילוי הכמעט בודד שישנו בעיר, ישאר גם הוא ללא חניה לרווחת התושבים אך בעיריית אשקלון טענו כי המקום הינו פרטי ואין בידם אפשרות להתערב בהחלטת הבעלים להפוך את החניה לחניה בתשלום.

עוד אמרו בעירייה כי הם שוקדים בימים אלו על הכשרת מקומות חניה נוספים באזור החוף ורק נזכיר כי גם באמצעות תו התושב, תושבי אשקלון לא פטורים מחניה בחינם אלא בחניה בעלות מוזלת בהשוואה לתושבי חוץ.

תושב העיר אמר השבוע: "פניתי למוקד העירוני ושאלתי מדוע אני תושב העיר, נדרש לשלם עבור חניה בחוף הים. הטבע שייך לכולם ולא רק לעיריית אשקלון וזאת שערורייה שדורשים מהציבור לשלם על מנת להנות ממשאבי טבע ששייכים לכולם. העירייה השתלטה על רצועת החוף ובמקום להנגיש את המקום לתושבים, היא מוסיפה עליהם עוד מיסים ועמלות מוזרות. עצוב מאוד שהחוק לא מונע מהעירייה להשתלט על הים ששייך לכולנו".

מעיריית אשקלון נמסר: "החניה באיזור המרינה הינה חניה פרטית ואין לעירייה קשר לנושא זה. אנו עובדים על הקמת חניות חינם לתושבי אשקלון לאורך רצועת החוף".

צילום: אדי ישראל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן