חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעלי עסקים? אולי מגיע לכם החזר ארנונה

מבצע עירוני לאיתור בעלי עסקים שלא מימשו את זכאותם להנחה בארנונה בעקבות משבר הקורונה | מילן מועלם

בעל עסק, אולי מגיע לך החזר ארנונה: עיריית אשקלון בשיתוף משרד הכלכלה והתעשייה וקהילת מעו״ף לעסקים יוצאים בימים אלה במבצע עירוני לאיתור עסקים מקומיים אשר הכנסותיהם נפגעו כתוצאה ממשבר הקורונה וטרם מימשו את זכאותם להנחה בארנונה. מדובר בהנחה משמעותית במיוחד שעשויה להגיע עד לזיכוי של 95%. 

מנתונים שהגיעו לידי העירייה עולה כי נכון להיום רק 15% מבעלי העסקים הזכאים להנחה בארנונה מימשו את זכאותם ולכן יש חשיבות גדולה בהנעה לפעולה של העסקים באשקלון על מנת שיוכלו ליהנות מההחזר המשמעותי.

צילום: אלדד עובדיה

 

בימים הקרובים תצא העירייה בקמפיין ייעודי לעסקים הן באמצעות סיירת סטודנטים שיעברו במרכזים המסחריים ויעדכנו את בעלי העסקים אודות ההנחה שהם יכולים לקבל, פרסום באתר העסקים של אשקלון וקמפיין דיגיטל.

ראש העיר, תומר גלאם: ״אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לסייע לעסקים המקומיים לשוב לאיתנם בעקבות משבר הקורונה והאתגרים עמם התמודדו בתקופה האחרונה. החזר הארנונה הוא רק דוגמא אחת לכך ולכן אנחנו יוצאים בקריאה רחבה לכל העסקים, בדקו את זכאותכם. ייתכן שמגיע לכם כסף בחזרה. עיריית אשקלון תמשיך להעמיד לרשות בעלי העסקים בעיר את מיטב הכלים להתמודדות ותמשיך לעמוד לצדם ולפעול למען הזכויות שלהם".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

מבצע עירוני לאיתור בעלי עסקים שלא מימשו את זכאותם להנחה בארנונה בעקבות משבר הקורונה | מילן מועלם
דילוג לתוכן