חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תלמידים מחוסנים נדבקו בקורונה

תלמידי חטיבת ביניים נדבקו בנגיף אחרי שהיו יחד בטיול. רוב הכיתה מחוסנת | מילן מועלם

תלמידי חטיבת ביניים בעיר נדבקו בקורונה בימים האחרונים, אחרי שיצאו לטיול משותף. מדובר בכיתה בה רוב התלמידים מחוסנים לנגיף ולמרות זאת, כפי שכבר הובהר, החיסון אינו מונע הדבקה והידבקות בנגיף.

התלמידים שנדבקו נשלחו לבידוד. בבית הספר אישרו את הפרטים ואמרו: "לצערנו, רבים שהתחסנו נדבקו באומיקרון ואין כיסוי להדבקה בגל הנוכחי".

כמעט בכל בית ספר בעיר ישנם נכון להיום תלמידים השוהים בבידוד. בתורים לבדיקות קורונה בהיכל הספורט ניתן לראות את היקף ההדבקויות בקרב ילדים בנגיף הנוכחי.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שככל הנראה לא חשוף לכאוס במתחמי הבדיקות בעיר ובארץ כולה, נאם הערב וסיפר כי המדינה ערוכה לגל ומנהלת את המשבר טוב יותר מכל מדינות העולם.

בנט התקשה לענות לשאלות העיתונאים ובחר לתקוף את התקשורת "ההיסטרית" ואת ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו שיצא נגד בדיקות האטניגן ואמר שהן אינן אמינות. בנט, שכנראה מתכחש למציאות, ביקש מהצופים לא להאמין לנתניהו.

מהליכוד נמסר בתגובה: "נפתלי איבד שליטה על הקורונה, הפקיר את אזרחי ישראל לגורלם ושלח אותם לקנות על חשבונם בדיקות ביתיות שהמעבדות קבעו שאינן אמינות. לעומתו, אנחנו הבטחנו לישראל את החיסון הראשון, השני והשלישי ודאגנו לבדיקות pcr מדוייקות בחינם לכל אזרחי ישראל וללא תורים אינסופיים. נפתלי גם הפקיר את בעלי העסקים והעצמאים בעוד שאנו דאגנו לסיוע נדיב שהצילה את העסקים והעצמאים מפשיטת רגל והזניקה את כלכלת ישראל למרות משבר הקורונה. נפתלי – נכשלת, לך הביתה".

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תלמידי חטיבת ביניים נדבקו בנגיף אחרי שהיו יחד בטיול. רוב הכיתה מחוסנת | מילן מועלם
דילוג לתוכן