חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אני מסתכלת עליו ובא לי לתת לו שתי סטירות"

רכזת צהרונים הושעתה אחרי תלונות שהופנו לחברה העירונית: "את עושה לו שיחה ומצידי תתני לו שתי סטירות". כל התגובות וסיירת ההורים בצהרונים שנפתחה במטרה להיות הפה של ילדי העיר | מילן מועלם

רכזת צהרונים באחד מבתי הספר בעיר, החליטה "להגדיל ראש" ולומר לאחת האמהות על בנה: "את עושה לו שיחה ומצידי תתני לו שתי סטירות". עוד לפני ההמלצה החמה, אמרה לאותה האם: "אני מסתכלת עליו ובא לי לתת לו שתי סטירות".

המקרה החמור הגיע בשבוע שעבר למנכ"לית החברה העירונית, רונית מצליח, אחרי שהצטברו מספר תלונות על הרכזת, הכל בזכות אב שלא ויתר אחרי שבתו ספגה גם היא שיח מכוער מאותה רכזת.

במשך תקופה, אחת הממונות על הצהרונים בבתי הספר גיבתה את הרכזת אך ברגע שהמקרה עבר לדרגים הגבוהים יותר, הוחלט להפסיק את עבודתה עד תום הבירור. אותה רכזת היא גם גננת משרד החינוך בגן בעיר.

אתמול בערב נערכה שיחת בירור עם הרכזת ובנוכחות נציגי הנהגת ההורים, מנהלת בית הספר ונציגי הצהרונים. בשיחת הבירור היו מי שניסו לגמד את האמירה הקשה וטענו כי בין הרכזת לאם, ישנם קשרים חברתיים ולכן הרגישה הרכזת בנוח לדבר כך, האם אגב, מכחישה שיש בינה לבין הרכזת קשרים כלשהם מעבר לעבודה. עוד עלה כי מיד בתום השיחה, התנצלה הרכזת בפני האם על דבריה וטענה כי עושים לה עוול.

בסוף השבוע שלחה מצליח הודעות לצוותי החברה העירונית בה כתבה: "אני חוזרת ומדגישה שוב ,לטובת כל מי שעדיין לא הפנים, אתם עובדי מערכת החינוך, מצופה מכם להתנהג ולהתבטא ככאלה. אף הורה ואף איש צוות במערכת הפורמלית אינו חבר שלכם
כל זמן שאתם תחת הכובע של עבודתכם !! בין אם בשיח, בהתכתבות ו/או בכל התייחסות אחרת הנוגעת לעבודתכם אתם מחוייבים לנטרל את מערכות היחסים האישיות שלכם, באם נדמה לכם שקיימת כזאת, מול אותו גורם. אני דורשת שתקפידו על השיח שלכם, תחשבו היטב על הדברים שנכתבים או נאמרים על ידכם לכל גורם ובטח ובטח להורים. נא להעביר הודעתי זאת עד אחרון המדריכים".

ראש העיר, תומר גלאם, הנחה להתייחס למקרה במלוא החומרה. יש לציין כי פניות המגיעות לפתחו של ראש העיר בנושא החינוך, מטופלות על ידו באופן אישי.

יו"ר הנהגת ההורים, דודו לוי אמר ל'זירה': "לאחר בירור שביצעתי, הבנתי שכרגע הנושא נמצא בבדיקת הממונים. עד תום הבירור, העובדת לא תגיע לעבודה. טובת ילדנו לפני הכל ולשם כך קיימת הנהגת ההורים".

ממשרד החינוך נמסר: "אנחנו נקבל את החומרים אלינו לבדיקה ומול הממונה על המשמעת יוחלט איך להתקדם".

תגובת העירייה טרם התקבלה.

לאור ריבוי המקרים לאחרונה, פתחו אתמול מספר הורים קבוצה הנקראת סיירת ההורים בצהרונים, במטרה לרכז פניות ולהבהיר לכלל צוותי החינוך שלילדים יש פה והם לא יתנו יד לטיוח מקרים כפי שנעשה בעבר לא אחת.

"הקבוצה הזאת תבהיר לכל הצוותים שעדיין לא מבינים, שחיי ילדנו ובריאות נפשם הם ערך עליון. אני משערת שהצטרפו ויצטרפו לקבוצה גם נציגים מהחברה העירונית והעירייה וזה מבורך, כך נוכל להגדיל את הבשורה ולדאוג שכולם יבינו שיש מי ששומר על הילדים, אנחנו ההורים, ואנחנו מאוחדים יותר מתמיד. עוד סיפור ועוד סיפור ובסוף כולם יבינו כמה הילדים חשובים לנו ונעשה הכל כדי לשמור עליהם. כמובן שהטיפול במקרים שיוצגו בפני צוות סיירת ההורים בצהרונים, יטופלו אך ורק בצינורות המקובלים משמע- מול העירייה, החברה העירונית ואם יש צורך גם דרך המשטרה. יש איתנו גם עיתונאים שרתומים לנושא ולא יתנו לאף אחד לטאטא עוולות כלפי ילדנו".

קישור להורים המעוניינים להצטרף לקבוצת הווצאפ של סיירת ההורים בצהרונים: 

https://bit.ly/3HJPAhc

 

 

"חינוך ילדים זה לא מסחר״ | המשנה החינוכית של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

רכזת צהרונים הושעתה אחרי תלונות שהופנו לחברה העירונית: "את עושה לו שיחה ומצידי תתני לו שתי סטירות". כל התגובות וסיירת ההורים בצהרונים שנפתחה במטרה להיות הפה של ילדי העיר | מילן מועלם
דילוג לתוכן