חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבוקר: ההרשמה לגני הילדים ולכיתות א' יוצאת לדרך

הרישום יתבצע במשך שלושה שבועות באמצעות אתר האינטרנט העירוני; נציגי מינהל החינוך יהיו זמינים גם בוואטסאפ | מילן מועלם

הבוקר, בשעה 11:00 הרישום לגני הילדים ולכיתות א' לשנת הלימודים תשפ"ג יוצא לדרך. הרישום יתבצע באמצעות אתר האינטרנט העירוני ויימשך עד לתאריך כ"א בשבט תשפ"ב, 23.01.22.

בנוסף, בתי הספר יפתחו את שעריהם להורי התלמידים העולים לכיתה א' לטובת התרשמות ומתן תשובות לשאלות ההורים. הימים הפתוחים יתקיימו בימי שישי כז' בטבת תשפ"ב 31.12.2021 ו-ה' בשבט תשפ"ב 07.01.2022 בשני סבבים: 9:00, ו-10:30.

צילום: סיון מטודי

במסגרת ההיערכות לרישום, עודכן אתר העירייה הכולל: עמוד הרשמה משודרג, מידע עדכני בנושא מועדים ותהליך הרישום, רשימות גני הילדים ובתי ספר, חוברות מידע דיגיטליות, טפסים ונהלים, תשובות לשאלות נפוצות ועוד. כמו כן ניתן יהיה לפנות גם באמצעות הוואטסאפ במספר: 050-2020585.

על מנת להקל על העומסים הצפויים במהלך תקופת הרישום, יתוגברו המוקדים הטלפוניים וניתן יהיה לקבל תמיכה, סיוע ברישום ומענה לשאלות על ידי עובדים מקצועיים של מחלקת הרישום בטלפון 08-6792339 בין השעות 9:00-14:00.

כחלק מההתייעלות ושיפור התהליכים במחלקה לרישום, בגני הילדים הדו – גילים הרלוונטיים נשלחו מסרונים להורים לצורך אישור רצף חינוכי, לשם שיבוץ אוטומטי לילדים הרשומים בגן בשנה הנוכחית.

ראש העיר, תומר גלאם: "בשנת הלימודים הקרובה יצטרפו למוסדות החינוך אלפי תלמידות ותלמידים חדשים שיהיו חלק ממערכת חינוך מצטיינת, הישגית וערכית. בחודשים האחרונים נערכנו בעירייה ובמינהל החינוך כדי שההורים שלהם יעשו את הבחירה הנכונה ביותר עבורם. זהו צעד חשוב ומשמעותי ואנחנו כאן, עיריית אשקלון ומינהל חינוך ותנו"ס, בהיבטים טכנולוגיים מתקדמים ובתודעת שירות גבוהה במיוחד, על מנת לאפשר להם לקבל את ההחלטה על בחירת המוסד החינוכי – בצורה הנכונה והאופטימלית ביותר. אני מאחל להורים חווית שירות נעימה, קלה ומוצלחת".

כיתה א', ביה"ס אסף מימון. צילום: סיון מטודי

ראש מינהל החינוך, יובל זוזט: "מינהל החינוך שוקד תקופה ארוכה על היערכות מיטבית של כלל הגורמים לטובת ההורים. לקראת שנת הלימודים תשפ"ג, ייעלנו את השירות לתושב על ידי הוספת ערוץ תקשורת נוסף, הוואטסאפ, כך שהפונים לא יצטרכו להמתין על הקו לצורך בירור או שאלה פשוטה. כמו כן, חוברות המידע פורסמו באתר האינטרנט העירוני לשירות ההורים. אני מאחל הצלחה רבה לתלמידים ולהוריהם״.

צילום: סייון מטודי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

הרישום יתבצע במשך שלושה שבועות באמצעות אתר האינטרנט העירוני; נציגי מינהל החינוך יהיו זמינים גם בוואטסאפ | מילן מועלם
דילוג לתוכן