חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למרות ביטול הקו המהיר, מירב מיכאלי הגיעה להצטלם באשקלון

ראש העיר נועד עם שרת התחבורה ברכבת אשקלון והעלה בפניה את הצורך בהפעלתו מחדש של הקו המהיר מאשקלון לתל אביב. מיכאלי הצטלמה והבטיחה לבדוק. הצפי לפתרון: רחוק כרגיל | מילן מועלם

שרת התחבורה, מירב מיכאלי, הגיעה הבוקר לתחנת הרכבת באשקלון לחנוך את הקו החשמלי החדש מאשקלון להרצליה.

אלא שמיכאלי הגיעה למרות תלונות התושבים על כך שקו הרכבת המהיר בוטל ותושבי אשקלון ימשיכו לסבול.

מיכאלי באשקלון. צילום: סיון מטודי

 

כזכור, במוצאי שבת האחרון הופעל לראשונה בישראל הקו הראשון ברכבות החשמליות מאשקלון להרצליה והוא פתח למעשה את כל מערך הקווים החדש של רכבת ישראל שכולל שיפור במספר היבטים שירותיים עבור תושבי אשקלון המשתמשים ברכבת. מי שאיכות חייו זוחלת הרחק מאחור כרגיל, היא של תושבי אשקלון שלא ממש נספרים על ידי הממשלה הנוכחית במגוון תחומים.

עם חשיפת המערך החדש של הרכבת החשמלית עלה כי למרות השיפור בשירות והחידוש בקווים החשמליים, בוטל הקו המהיר מאשקלון לתל אביב ובמקום נסיעה של כ-45 דקות היא תימשך כשעה.

ראש העיר פנה למנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל מייקסנר, בדרישה להשיב לפעילות את קו הרכבת המהיר מאשקלון לתל אביב. ממשרד התחבורה נמסר כי בקשתו של ראש העיר נבחנת בימים אלו על ידי מנכ"ל הרכבת שהבטיח לעשות כל שניתן על מנת לפתור את הסוגייה לשביעות רצון הנוסעים באשקלון. אם זאת, צפי לפתרון לא נראה באופק.

"הקו משרת מידי יום אלפי נוסעים תושבי אשקלון שרואים בו פתרון אמיתי למצוקת התנועה בדרך למקום העבודה שלהם במרכז וממנו חזרה הביתה", הסביר ראש העיר.

עו"ד תמר קידר, הגישה למשרד התחבורה התראה לפני עתירה וכתבה:"ההחלטה כי לא תופעל רכבת מהירה בין אשקלון לתל אביב, מהווה החלטה לא מידתית, שנגועה בחוסר סבירות קיצוני, אשר יצדיקו ביטולה וחיוב משרד התחבורה ורכבת ישראל לשנותה. הינך נדרשת בזאת  תוך 45 ימים מהיום, להודיע על החלטה על הפעלת קו רכבת מהירה בין אשקלון לתל אביב שאם לא כן, תוגש עתירה לבית המשפט העליון בשבתו כבית משפט גבוה לצדק, למתן צו על תנאי כנגד כל המעורבים בהחלטה מבישה זו".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ראש העיר נועד עם שרת התחבורה ברכבת אשקלון והעלה בפניה את הצורך בהפעלתו מחדש של הקו המהיר מאשקלון לתל אביב. מיכאלי הצטלמה והבטיחה לבדוק. הצפי לפתרון: רחוק כרגיל | מילן מועלם
דילוג לתוכן