חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עימות בין תלמיד לפועל ערבי

דרמה התחוללה בקבוצות הווצאפ של ההורים שקיבלו דיווחים סותרים בנוגע לאירוע חריג שהתרחש היום בבית הספר | מילן מועלם

אירוע חריג היום בבית ספר אומנויות: תלמידי בית הספר התעמתו עם פועל ערבי שעמד מחוץ לגדר ובתגובה, הוא ניסה לטפס על הגדר. ניידת משטרה הוזמנה למקום.

מנהלת בית הספר כתבה להורים: "מבירור ובדיקה מקיפה שערכנו בתום ההפסקה אחד התלמידים הסתובב במגרש והזיז את היוטה המכסה את הגדר, עשה תנועה מגונה לעברו של אדם זר והשתמש בקללות כלפיו. בתגובה, אותו אדם החזיר בתנועת איום. הילד נבהל רץ לכיתה סיפר את סיפורו וילדים נוספים הוסיפו פרטים שלא היו ולא נבראו, שערבי נכנס לביה"ס, ערבי עם אקדח מסתובב כאן וכו'. חלק מהתלמידים הגיבו בבהלה, הוציאו טלפונים והתקשרו להורים.הפעולות שביה"ס ביצע: מאבטח ביה"ס סרק את המקום לוודא שאין פרצות בגדר. מאבטח ביה"ס התקשר למשטרה ועדכן בפרטי המקרה. צוות ביה"ס נכנס להרגיע את הילדים על מנת שימשיכו בשגרת יומם. נערך בירור עם התלמיד וננקטו פעולות חינוכיות".

ההורים הגיבו בתדהמה להודעת המנהלת ואמרו כי במקום להאשים תלמידים היה עליה לפעול בנחישות מול הרשות המקומית ולדרוש את מיגור התופעה: "ילדים הם ילדים, ההיסטריה שלהם מובנת, מה שלא מובן זאת הודעת המנהלת".

בעירייה עודכנו בפרטי המקרה ובכל מקרה ההורים אינם מתכוונים לוותר עד שימצא פתרון לשהות הפועלים בקרבת בית הספר.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל אחראית ואמונה על בטחונם של כלל תושבי העיר. שוטרי תחנת אשקלון פועלים מדי יום באופן נרחב בעיר, ובתוך כך גם בסביבת בית הספר, על מנת לאתר אירועים חריגים ואנשים חשודים, כל זאת בתיאום עם אגף הבטחון ברשות המקומית, שממשיך לפעול בסיורים עיתיים בסמוך לבית הספר. נציין, כי המשטרה עורכת מבצעים ממוקדים במטרה לאתר שוהים בלתי חוקיים בעיר בכלל ובסמיכות לבית הספר בפרט. נמשיך לפעול בכל עת ובכל מקום למען ביטחונם של תושבי העיר".

הורי אומנויות מודאגים: "הילדים מופקרים בחסות החוק"

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דרמה התחוללה בקבוצות הווצאפ של ההורים שקיבלו דיווחים סותרים בנוגע לאירוע חריג שהתרחש היום בבית הספר | מילן מועלם
דילוג לתוכן