חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיסונים בכפיה

ראש הממשלה שובר שיאים(ולא בקטע טוב): בנט הציע להשאיר בבית תלמידים שאינם מחוסנים, הנהגת ההורים מאיימת בהשתבתת הלימודים | מילן מועלם

ההצעה החדשה של ראש הממשלה נפתלי בנט: תלמידים מחוסנים ילמדו פרונטלית, תלמידים שלא מחוסנים ילמדו בזום, כך הציע היום ראש הממשלה למרות שמדובר בהחלטה קשה שספק אם תזכה לתמיכה מצד השרים.

בנט להוט לבצע את החיסונים לילדי ישראל על אף שההורים אינם משתפים פעולה. כששרת החינוך העלתה בעיה לא פחות מדאיגה בקרב הילדים, האלימות, ענה לה בנט: "לא יהיו לך ילדים לדבר איתם על אלימות כי הם יהיו כלואים בבית. צריך לחסן את הילדים בכל דרך".

הנהגת ההורים הארצית רואה בחומרה את ההצעה של ראש הממשלה ואמרה הערב: "הנהגת ההורים לא תתן ידה להפרדה בין תלמידים. הצעה שכזו היא בושה למקבלי ההחלטות בישראל. צווי החיסונים שניתנו היום מטעם חדר מצב על הכנסת חיסוני הקורונה בכח למוסדות החינוך היא מהלך של כפיה אשר יוביל למאבקים במוסדות ולטעויות חמורות ובעיקר לחוסר אמון בין ההורים לצוותי ההוראה. אנו קוראים לראש הממשלה לחזור בו מהחלטתו ולהתחשב ברצון הקהילה, הרשות והנהלת מוסדות החינוך ולהכניס את חיסוני הקורונה רק להיכן שמעוניינים בהכנסתם. אנו נקרא להשבתת כל מוסד חינוכי אליו יוכנסו החיסונים למרות ההתנגדות המקומית. ילדינו הם לא כלי משחק ולא נאפשר הטלת סנקציות על הילדים הלא מחוסנים ע"י מניעת כניסתם למוסדות החינוך .הנהגת ההורים הארצית אומרת – עד הילדים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ראש הממשלה שובר שיאים(ולא בקטע טוב): בנט הציע להשאיר בבית תלמידים שאינם מחוסנים, הנהגת ההורים מאיימת בהשתבתת הלימודים | מילן מועלם
דילוג לתוכן