חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רביבו הודיע על החרפת המאבק

איתמר רביבו מעביר את לשכתו למאהל מחאה בצומת ניצנים: "רכבת ישראל הונתה את תושבי ניצן" | מילן מועלם

היום (9.12) בשעה 18:00, מאות תושבי אזור חוף אשקלון יגיעו להפגנה במחאה על סגירת צומת ניצן, סיכון חיי אדם ואטימות של רכבת ישראל ומשרד התחבורה עקב סגירת הצומת ללא מתן מענה הולם לתושבי היישוב, חיילי בט"ר ניצנים וציבור המבקרים בחוף ניצנים.

סגירת הצומת שבוצעה על-ידי משרד התחבורה לאור בקשת רכבת ישראל הטילה מצור על היישוב ניצן, והאריכה את זמן היציאה מהיישוב למשך כ– 45 דקות לכל כיוון.

מאז סגירת הצומת נאלצים תושבי ניצן, חיילי בט"ר ניצנים ובאי חוף ניצנים לנסוע דרך כביש גישה פנימי צר, ללא שוליים, יחד עם כלים חקלאיים כבדים המשמשים את חקלאי האזור, שאף מהם נחסמה התנועה לאחר סגירת הצומת, וכעת הם נאלצים לנסוע בכביש יחד עם באי היישוב.

בחודשים האחרונים התרחשו בכביש מספר תאונות שהוכיחו שלמשרד התחבורה אין פתרון ראוי להציע לתושבי האזור, ומכאן מגיעה תסכולם ומחאתם.

חברת נתיבי ישראל מקדמת פרויקט להקמת כביש יציאה צפוני זמני מהיישוב עד להקמת מחלף בצומת ניצנים, אך רכבת ישראל מעכבת את קידום התכנית ובכך מסכלת כל מענה ופתרון לתושבי ניצן הדורשים את פתיחת הצומת, ולמציאת פתרון הולם לדרך גישה ליישוב ניצן, לבט"ר ניצנים ולחוף הים.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו הודיע על העברת לשכתו לצומת ניצן ועל המשך המחאה בהובלת המועצה, ואמר: "רכבת ישראל הונתה את תושבי ניצן, מזלזלת בבטיחות התושבים, בחיילי צה״ל המשרתים בבט"ר ניצנים במבקרים המגיעים לחוף ניצנים".

עוד הוסיף : "הרכבת ומשרד התחבורה הבטיחו לפתוח את הצומת לאחר סיום עבודות החשמול, אך הדבר לא נעשה תוך פגיעה קיצונית בבטיחות ובאורח החיים. בחודשים האחרונים אני פועל על מנת לקדם את פתרון כביש היציאה הצפוני מהיישוב – ורק בימים האחרונים נוכחנו לראות עד כמה הפתרון שהוצע לתושבי ניצן מהווה זלזול קיצוני ומשמעותי בחיים של תושבי היישוב לאחר תאונה בין כלי חקלאי כבד לרכב פרטי, שרק בנס הסתיימה ללא נפגעים בגוף. בימים האחרונים חלה נסיגה ברצון ובמאמץ של משרד התחבורה ורכבת ישראל לקידום הפתרון ולכן אני רואה לנכון לממש את זכות המחאה שלנו וזאת עד לפתיחת הצומת ומ ציאת פתרון".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

איתמר רביבו מעביר את לשכתו למאהל מחאה בצומת ניצנים: "רכבת ישראל הונתה את תושבי ניצן" | מילן מועלם
דילוג לתוכן