חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חתול שובב ומעשיו בפארק ההייטק

קבלן שהגיע לבצע עבודות בפארק ההייטק העתידי, מצא עצמו בסיטואציה יוצאת דופן: חתול רחוב נכנס לרכבו ונעל את עצמו בפנים |מילן מועלם

אתם יכולים לשאול את עצמכם מה הסיכוי, אפילו לשרוט את עצמכם, אבל הנה עובדה, זה קרה. במהלך שעות הערב של אתמול עמד חארב ליד רכב השטח שלו מסוג Jeep, בתוך אתר בנייה בפארק ההייטק שנבנה בימים אלו.

הקור שבחוץ ודלת הרכב הפתוחה, היוו ככל הנראה פיתוי גדול עבור חתול רחוב שעבר במקרה בסמוך. החתול חמק ונכנס אל הרכב מבעד לדלת הפתוחה ללא שימת לב של חארב,בעל הרכב, ודלת הרכב נסגרה אחריו. אם זה לא הספיק, במהלך שיטוטו של החתול בתוך הרכב הוא הגדיל לעשות ודרך עם כף רגלו על שלט הרכב שהיה מונח על המושב, דבר שגרם לרכב להינעל מיד.

מה עושים במצב מוזר וחריג שכזה? כמובן, פונים לידידים. הקריאה שהתקבלה במוקד הועברה במהרה, ושני מתנדבי ידידים מסניף אשקלון, אברהם רווח וולדימיר ניקולייאב, עשו את דרכם במהירות אל כתובת הרכב הנעול באתר הבנייה.

הג'יפ הוא לא מדגמי הרכב שנכנעים בקלות לשיטות הפתיחה, ואכן הוא לא עשה חיים קלים למתנדבים. במקצועיות ובנחישות, עם הרבה רצון טוב, הצליחו אברהם וולדימיר לגבור על האתגר ובחלוף מספר דקות לפתוח את הרכב ולשלוף מתוכו את החתול.

"יצאתי ממרכז העיר לאירוע באמצע שישבתי ללמוד תורה" מספר רווח, ומסביר "מלבד המצווה הגדולה לסייע לאדם שנתקע מחוץ לרכב שלו כשהוא הנעול, התורה מצווה אותנו לדאוג לבעלי חיים ולמנוע מהם צער. גדול הלימוד שמביא לידי מעשה, לכן יצאתי מיד מבלי להתמהמה והגעתי למקום יחד עם ולדימיר."

"זה לא רכב קל בכלל, הג'יפ הזה", ממשיך ולדימיר, "אבל לא אנחנו, מתנדבי ידידים, נוותר ככה בקלות. כעבור מספר דקות של עבודה משותפת ומקצועית צלחנו את האתגר והצלחנו לפתוח את הרכב. היה אפשר לראות על החתול המסכן את האושר שיש לו עם ההבנה שהוא כבר לא כלוא ברכב נעול."

חארב בעל הרכב, הודה מאוד למתנדבים וציין כי הוא לא האמין למהירות התגובה ולאופן המוצלח בו הם פתחו את הרכב בצורה נקייה ובטוחה, כך שלא ייגרם נזק לחתול ולא לרכבו שלו.

לייזי שטרן, סמנכ"ל ידידים, סיכם את האירוע: "זהו אכן מקרה חריג של מספר דברים שקרו במקביל והביאו למצב מוזר שכזה. הוכח, ולא בפעם הראשונה, שמתנדבי ידידים ערוכים, מוכנים ומסייעים בכל מה שניתן לאל ידם לעזור. הסיוע יכול להיות לאנשים ולבעלי חיים כאחד, בעשייה ובנתינה ללא גבולות למען האחר. אלו הם פניה היפות של ישראל ללא ספק."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

קבלן שהגיע לבצע עבודות בפארק ההייטק העתידי, מצא עצמו בסיטואציה יוצאת דופן: חתול רחוב נכנס לרכבו ונעל את עצמו בפנים |מילן מועלם
דילוג לתוכן