חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראש העיר נפגש הערב עם בנט

גלאם נעדר מישיבת המועצה שנערכה הערב וגם: חברי מועצה רבים נעדרו ואיתי סהר חושף מהי עמדתה של השרה להגנת הסביבה בנוגע לתחנות כח חדשות | מילן מועלם

לראשונה מאז הוקמה הממשלה הנוכחית, ראש העיר, תומר גלאם, הגיע הערב לכנסת ונפגש עם ראש ממשלת ישראל, נפתלי בנט.

בפגישה נכחו גם חבר המועצה, עמיחי סיבוני וסמנכ״ל משרד ראש הממשלה, ליאור פרבר.

ראש העיר הציג בפני ראש הממשלה נתונים על העיר אשקלון, כעיר המטווחת ביותר בישראל ועם פערי מיגון אדירים של אלפי יחידות דיור בשכונות הוותיקות. כמו כן, העלה ראש העיר את המחויבות של המדינה להעניק לתושבי אשקלון את ההטבות הכלכליות להן הם זכאים לאחר למעלה מעשור של ירי רקטות בלתי פוסק לעבר העיר.

כידוע, במשך חודשים ארוכים מתעלמת הממשלה בראשותו של בנט מאשקלון-הטבות מס ככל הנראה לא יהיו, תקציב המיגון אומנם אושר אך לטענת ראש העיר לא יכסה את כל הדירות שאינן ממוגנות וגם בתקציב המדינה שעבר לפני כחודש, אשקלון לא מוזכרת ולא מתועדפת על אף התפתחותה המהירה והאיום הבטחוני המתמיד.

לצפייה בישיבת המועצה המלאה ששודרה בשידור חי בעמוד הפייסבוק של הזירה >>>

https://fb.watch/9JZrrei4HA/

וגם ישיבת מועצה הייתה הערב, אליה הגיעו מעט מאוד חברי מועצה. אווירת סוף שנה בהחלט מורגשת במועצת העיר שאמורה כבר להיערך להעברת התקציב לשנה הבאה.

בישיבה דנו בהקצאות בתי הכנסת באגמים ובפרוטוקול ועדת הביקורת של חבר המועצה איתי סהר, שביקש לשים דגש על מבנים וצמתים מסוכנים.

סהר סיפר בישיבת המועצה כי השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג נפגשה היום עם ראש עיריית ראש העין, שלום בן משה, וראש עיריית כפר קאסם, עאדל בדיר.

בפגישה הביעה השרה התנגדות להקמת תחנות כוח פוסיליות חדשות ולהקמת תחנות מעבר, כחלק מהמדיניות של המשרד להגנת הסביבה, ואמרה כי יש להתמקד במעבר לאנרגיות מתחדשות. לטענת סהר, גם זנדברג פעלה שלא כדין בדיוק כמו שרת האנרגיה, קרין אלהרר וכי בסופו של דבר נראה כי מגמת הממשלה היא לאשר את הרחבת דוראד.

"התחלואה באשקלון צריכה להדאיג את כולם"

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

גלאם נעדר מישיבת המועצה שנערכה הערב וגם: חברי מועצה רבים נעדרו ואיתי סהר חושף מהי עמדתה של השרה להגנת הסביבה בנוגע לתחנות כח חדשות | מילן מועלם
דילוג לתוכן