חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לא מוגבל, גיבור על

קבלו אותם: לציון חודש המודעות לאנשים עם מוגבלויות עיריית אשקלון העלתה הבוקר קמפיין ׳לא מוגבל, גיבור על׳ במסגרתו צולמו ילדים בעלי צרכים מיוחדים שהוכיחו, שדבר לא עוצר אותם.

כהן, בן 8 מאובחן עם אוטיזם Asd, עימנואל דוד, בת 9 מאובחנת עם אכונדרופלזיה, איתמר שי, בן שנתיים וחצי, מאובחן עם שיתוק מוחין והלל פולק, בת שלוש מאובחנת עם תסמונת דאון, בליווי הוריהם מופיעים בסרטון ומספרים על ההתמודדות, התדמית והניפוץ שלה בכל יום מחדש בזכות כוחות העל שלהם.

תכירו את גיבורי העל של אשקלון ❤️

 

״שוהם בעצם מלמד אותי ואת כולם שאין גבול ליכולות, והמשפט שבעצם מנחה אותנו בבית הוא ׳אל תגידו לי שאין עקבות על הירח׳, זאת אומרת שגם מעל לירח אפשר להגיע ושוהם מוכיח את זה בכל יום מחדש״, אומרת שרון, אמו של שוהם.

ראש העיר, תומר גלאם: ״שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות הוא מחובתנו העירונית והלאומית והוא נושא שאנחנו פועלים לקידומו במשך כל ימות השנה. המרכז הרב תכליתי, מרכז יום תמר ומעון לפעוטות עם צרכים מיוחדים, הם רק חלק מהצרכים שאנחנו נותנים להם מענה. הקמנו את להקת ים אהבה ופתחנו לראשונה בעירייה מחלקה לתרבות לאנשים עם צרכים מיוחדים. נמשיך לעשות הכל כדי ששוויון הזכויות של התושבים המיוחדים והיקרים שלנו יהיה דרך חיים ודבר שבשגרה. ולילדים המתוקים, שוהם, עימנואל, איתמר והלל – אתם הגיבורים האמיתיים שלנו״.

סגן ראש העיר הממונה על אוכלוסיית הצרכים המיוחדים, יורם גניש: ״החודש אנו מציינים את החודש לאנשים עם מוגבלויות. כממונה בעיריית אשקלון על אוכלוסיית אנשים עם מוגבלויות ועיריית אשקלון פועלים ועוסקים כל השנה בכדי להעלות מודעות ליצור מקום שבו מקבלים ומכילים את השונה. דואגים למבנים חדשים, לסביבה מחבקת ומכילה ברווחה בחינוך בתעסוקה ובנגישות וכולנו נחושים להצליח כי חברה חזקה נימדדת ביחסה לחלש״.

תכירו את גיבורי העל של אשקלון ❤️

צילום: אשר דיין וסיון מטודי.

דברים שלמדתי מבנט

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן