חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אז מה עושים בחנוכה? 

לא חייבים לצאת מהעיר: תושבי העיר חוגגים חנוכה עם עשרות אירועים, פעילויות, הצגות והפעלות לכל המשפחה  | מילן מועלם

שמונה ימים ללא הפסקה: חג החנוכה בפתח ועיריית אשקלון מזמינה את התושבים לחגוג בעשרות אירועים ופעילויות לכל המשפחה במתחמים  שונים בעיר.

האירוע המרכזי של החג יצויין במופע רחפנים מרהיב שיתקיים ביום רביעי הבא החל מהשעה 18:00 בטיילת צפניה. הרחפנים יעלו בשני מופעים, בשעות 18:30 ו-19:30 ויציגו לתושבים את סימני החג בצבעוניות מרהיבה בשמי אשקלון.

במסגרת המופע יחולקו לתושבים סופגניות ותיערך הדלקת נרות במעמד ראש העיר. כמו כן, בשעה 20:30 בדשא המרכזי באפרידר תתקיים הופעה של הזמר אביהו מדינה.

בנוסף, לראשונה באשקלון, יזמה העירייה פסטיבל 'טיולים ואירוח באשקלון׳. היוזמה בהתאם למדיניות ראש העיר להעניק את הכבוד הראוי לאתרים ההיסטוריים בעיר ובאמצעות סגנית ראש העיר, הממונה על שימור האתרים, מיריי אלטיט.

המשתתפים בפסטיבל ייהנו מסיורים מודרכים באזורים נבחרים אשר יספרו את סיפורה של אשקלון בתקופת העלייה מארצות המזרח. במסגרת הפסטיבל יסיירו המטיילים בפארק החולות אשר נמצא דרומית לגן הלאומי ובשכונת אפרידר אשר מספרת את סיפורה של אשקלון בשנות החמישים.

סיור נוסף יתקיים בשכונת מגדל באשקלון במהלכו יסופר על העלייה הגדולה של שנות החמישים. הסיור יהווה גם חוויה קולינארית למשתתפים עם מאכלי עדות שונים. העירייה דאגה למחיר מסובסד לתושבי אשקלון וההשתתפות תהיה בעלות 20 שקלים בלבד.

עוד יתקיימו סדנת ארכיאולוגיה לכל המשפחה, מסיבת חנוכה לילדים ומשפחות עם צרכים מיוחדים, מופע של כוכבות הילדים האהובות 'טלי ומורן' וכן מחזמר ילדי האור המיועד לכל המשפחה.

כמו כן, במרכזים הקהילתיים יתקיימו במהלך כל החג אירועי חנוכה שונים, חלקם ייעודיים לקהלים ספציפיים וחלקם פתוחים לקהל הרחב. בנוסף, יתקיימו אירועים ייעודים לציבור הדתי באשקלון. פירוט המופעים באתר העירייה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

לא חייבים לצאת מהעיר: תושבי העיר חוגגים חנוכה עם עשרות אירועים, פעילויות, הצגות והפעלות לכל המשפחה  | מילן מועלם
דילוג לתוכן