חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האורות של העיר 

ערב הוקרה למתנדבי ארגון ידידים: "צבא של חסד" | מילן מועלם 

ערב גיבוש והוקרה למתנדבי סניף אשקלון והחוף של ארגון ידידים התקיים השבוע בעיר. רבים הוזמנו ובאו לערב זה, ביניהם: ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, חברי מועצת העיר, אבשלום יעקובי וחי דהרי, מנכ"ל ארגון ידידים, ישראל אלמסי, סמנכ"ל הארגון, לייזי שטרן, אלעד מאיר, מנהל מחוז דרום, אוראל לנגר, סג"מ מחוז דרום, יחד עם צוות הנהלת סניף אשקלון ומתנדבי הסניף הרבים.

את הערב פתח הרב ליאור ועקנין, מנהל הסניף, בדברי הוקרה למתנדבים על פועלם המסור ללא הרף וציין את העובדה שהם עובדים במקצועיות ויעילות. הוא הודה לצוות שאיתו בניהול הסניף: שרית מכלוף בששת, אחראית המתנדבים, מאיר גנון, אחראי לוגיסטיקה, ואושרת בורפקר, מנהלת ההדרכות ,על הסיוע השוטף: "כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן", אמר הרב ועקנין, "ואין ספק שאור החסד שלכם מאיר חזק באשקלון".

ערב הוקרה לאורות של העיר. צילום: אלדד עובדיה

מנכ"ל ארגון ידידים, ישראל אלמסי, חיזק את דברי הרב ועקנין והוסיף לדבר על שיתוף הפעולה בין הארגון לעיריית אשקלון. הוא ציין בדבריו כי "הגיעה העת שגם לסניף אשקלון יהיה בית מתנדב משלהם עבור המתנדבים אשר עוזבים את הבית לטובת האחר ונותנים מעצמם תמיד לכל דורש ומבקש סיוע בעיר ובסביבה, בחיוך ובשמחה."

ראש העיר, תומר גלאם הודה למתנדבים על הסיוע המסור לתושבי אשקלון הן בשגרה והן בזמן חירום ואמר כי מתנדבי אשקלון עבורו הם צבא של חסד ונתינה ושהוא מאמין כי אלו הם פני החברה הישראלית, הפנים היפות של ישראל.

סגן ראש העיר, הרב אברהם עשור, שנבצר ממנו להשתתף בערב זה עקב אירוע נוסף מחוץ לעיר, מסר את ברכתו מרחוק להנהלת הסניף ולמתנדבים היקרים. הרב עשור תומך ומסייע למתנדבי סניף אשקלון בכל עת ובכל אמצעי, ואף יצא איתם לסייע במבצע שומר החומות לפנק חיילים במוצבים בעוטף אשקלון .

אלדד עובדיה

בהמשך הערב נהנו הנוכחים מהרצאתו המרתקת של הרב שלמה שוב: "אהבה ללא גבולות", בה דיבר על קבלת השונה ועל עוצמת הנתינה, דברים המתאימים במיוחד לאופי והעשייה של המתנדבים בידידים.

לאחר ההרצאה התקיימה חלוקת תעודות למתנדבים מצטיינים שפעלו במהלך השנה בשגרה ובפרט במבצע שומר החומות על מנת לתת מענה לכל דורש סיוע, בכל עת, לכל תושבי העיר אשקלון ויישובי הסביבה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ערב הוקרה למתנדבי ארגון ידידים: "צבא של חסד" | מילן מועלם 
דילוג לתוכן