חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיסוני הילדים יצאו לדרך

מכבי: מבצע חיסוני הילדים לנגיף הקורונה נפתח לגילאי 5-11 באשקלון. עומר קופר בן 10 מאשקלון היה מראשוני המתחסנים בעיר: ״התחסנתי כי אני רוצה לשמור על עצמי ולא להיכנס לבידוד" | מילן מועלם

מכבי שירותי בריאות באשקלון החלה לחסן ילדים בגילאי 5 עד 11, בהתאם להחלטת משרד הבריאות. עומר קופר בן ה10 מאשקלון, היה מראשוני המתחסנים בעיר אשר הגיע אתמול להתחסן במרכז הרפואי של מכבי ברחוב הגבורה 3 בעיר, אשר יהיה פתוח ונגיש בכפוף לתיאום תור, בימים א׳-ה׳ בין השעות 13:30-19:30, ובימי ו׳ בין 10:00-14:00, ובמוצאי שבת בין 18:00-21:00, כאשר הצוותים הרפואיים כבר ערוכים ומחכים לקבל את פניהם של הילדים המתחסנים.

מדובר בצעד חשוב במאבק הלאומי בנגיף הקורונה, שכן חיסוני הילדים יחזירו את ילדי ישראל לשגרת חיים אופטימלית, חברתית ולימודית. בנוסף מציעים במכבי לכל הורה שמתלבט לפנות אל רופא הילדים ולקבל מידע מהימן, כך שהבחירה תהיה מושכלת ומבוססת על נתונים ומידע אמין. על פי הנתונים, יעילות ובטיחות החיסון בילדים מתוך תוצאות המחקר של פייזר על אלפי ילדים בגילאי 5 עד 11 שנים הראה יעילות גבוהה של כ-91%, בזמן שלא הופיעו תופעות לוואי משמעותיות. יתרה מכך, החיסון אושר ע"י כלל הגורמים הרלוונטיים: FDA, CDC, צט"מ ומשרד הבריאות הישראלי.

במכבי יש כ-245,000 ילדים וילדות בגילאי 5-11 שיכולים להתחסן, כאשר חיסון הילדים יתבצע בליווי אחד ההורים או מבוגר מטעמו עם חתימה על הסכמה וייפוי כוח.

קרן שכטר אזולאי, ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות: "מבצע חיסוני הילדים יצא השבוע לדרך וזוהי ההזדמנות שלנו כהורים, להגן גם על ילדינו הקטנים ולחסן אותם נגד נגיף הקורונה. כמו במבצעי החיסונים הקודמים, מכבי הוכיחה כי ביכולתה לבצע בהצלחה מבצע חיסונים רחב היקף. אנחנו ערוכים בפריסה של 13 אתרי חיסון ברחבי הדרום ועשרות נוספים ברחבי הארץ, בכדי לשרת את המטופלים שלנו בצורה יעילה ומהירה. כפי שלא חשבנו פעמיים האם לחסן את ילדינו במחלות שיתוק ילדים, פוליו, חצבת, דלקת קרום המוח וכדומה אני קוראת להורים לחסן את ילדיהם בכדי להגן עליהם ועל בני משפחתם. צריך לזכור כי אמנם רוב הילדים אשר חלו בקורונה סבלו מסימפטומים קלים בלבד, אך גם לאחר ההבראה עלולה להיות תחלואה משמעותית: Long covid (בעיות בריכוז, הפרעות שינה, קוצר נשימה, נשירת שיער ועוד), ותחלואה לטווח ארוך שעדיין אינה ידועה, אך מוכרת מווירוסים נשימתיים אחרים".

עומר קופר בן 10 מאשקלון היה מראשוני המתחסנים בעיר: ״התחסנתי כי אני רוצה לשמור על עצמי ולא להיכנס לבידוד, אני שמח שהתחסנתי מהר. החיסון לא כאב".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

מכבי: מבצע חיסוני הילדים לנגיף הקורונה נפתח לגילאי 5-11 באשקלון. עומר קופר בן 10 מאשקלון היה מראשוני המתחסנים בעיר: ״התחסנתי כי אני רוצה לשמור על עצמי ולא להיכנס לבידוד" | מילן מועלם
דילוג לתוכן