חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיגוניות חדשות הוצבו ברחבי העיר

המיגוניות הוצבו בשכונות הוותיקות בעיר; ראש העיר: ״צעד חשוב במרחב הציבורי אך ממשיכים לפעול למיגון השכונות והטבות כלכליות לתושבים״ | מילן מועלם

עיריית אשקלון באמצעות העמותה לגיוס תרומות, קרן אשקלון, גייסה תרומות עבור 13 מיגוניות שהוצבו ברחבי העיר בדגש על השכונות הוותיקות בהן לתושבים רבים אין מענה מיגוני בבתים. בנוסף, התקבלה תרומה לרכישת מזגנים למקלטים הכוללים מזגן, משאבה, חיבור לחשמל והתקנה.

המיגוניות החדשות. צילום: סיון מטודי

כמו כן, חברת 'נובה' הישראלית תרמה גם היא מיגונית אשר הוצבה בגן האם בשכונת מגדל. החברה עוסקת בפיתוח  פתרונות מדידה מתקדמים וחדשניים לבקרת תהליכי הייצור של שבבים ומעסיקה כיום כ-800 עובדים. היא פועלת ב-8 מדינות בעולם אך החלטתה לתרום את המיגונית דווקא לאשקלון הגיעה לאחר סבב הלחימה האחרון, 'שומר חומות', במסגרתו ראו מקרוב הנהלת נובה את ההתמודדות המאתגרת של עובדיהם תושבי אשקלון.

בטקס ההצבה נכחו ראש העיר, תומר גלאם, מ"מ ראש העיר, סופה ביילין, מנהל אגף הביטחון, יהונתן עובראני, מנכ"ל חברת נובה, איתן אופנהיים, מנכ"ל ארגון לכולם, שחר פריפז ומנכ"ל ארגון דובדבן, אמיר מס.

ראש העיר, תומר גלאם: "מיגון השכונות הוותיקות בעיר אשקלון נמצא בראש סדר העדיפויות שלי ואני ממשיך במאבק למיגון העיר ולהטבות כלכליות לתושבים. אני רוצה להודות לחברות ולתורמים שהתגייסו לטובת העיר אשקלון ותושביה. הצבת המיגוניות תספק מענה במרחב הציבורי וזה מבורך וחשוב, אבל המדינה חייבת לתת מענה אחת ולתמיד לאלפי התושבים שגרים בשכונות הוותיקות בבניינים נעדרי מיגון."

מיגוניות
צילום: סיון מטודי

איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה: "נובה מחויבת לתחושת בטחון ושייכות של כל אחד מעובדיה – וגם של הקהילה שמקיפה אותנו. אני גאה לחנוך, לצד עובדי נובה תושבי אשקלון, את המיגונית שתרמנו בשכונת מגדל בעיר. אני תקווה שילדי השכונה יוכלו לשחק בגן המשחקים שיוקם כאן ברוגע ובבטחה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

המיגוניות הוצבו בשכונות הוותיקות בעיר; ראש העיר: ״צעד חשוב במרחב הציבורי אך ממשיכים לפעול למיגון השכונות והטבות כלכליות לתושבים״ | מילן מועלם
דילוג לתוכן