חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עברו כל גבול

תלמיד בית ספר יסודי הגיע עם אולר ורדף אחרי ילדים. הנהלת בית הספר השעתה את הילד ליומיים | מילן מועלם

תלמיד בבית ספר יסודי בעיר, איים היום על ילדים בבית ספר יסודי בעיר בסכין. בתחילה טענו בעירייה כי מדובר בסכין פלסטיק שנמצאה בחצר בית הספר, אך בדיקה נוספת העלתה כי מדובר בחלק מאולר.

המקרה התרחש באחת ההפסקות ודווח להנהלה. הילד הושעה מבית הספר ליומיים. קבוצות הווצאפ של הורי בית הספר סוערות בשעות האחרונות בעקבות המקרה ואף עלתה המחשבה להשבית את הלימודים.

המנהלת כתבה הערב להורי בית הספר: "היום בהפסקה הפעילה תלמיד מצא סכין פלסטיק בחולות בחצר בית הספר. לצערי הפנה אותו כלפי תלמידות. ללא היה מגע או פגיעה חלילה . עם היוודע המקרה, הסכין נלקחה מהתלמיד על ידי. התלמיד נלקח לבירור והמשך טיפול משמעתי .מחר בבוקר יתקיים שיח מחנכת ויועצת בכיתה לאוורור רגשות וחידוד נהלים והתנהגות נאותה בבית הספר".

ראש מנהל חינוך, יובל זוזט, כתב הערב להורי ביה"ס:" בראשית דברי ,אני מבקש להדגיש שאנו נגלה אפס סובלנות לאירועי אלימות במוסדות החינוך בעיר. לצערנו, נחשפנו היום למקרה בבית הספר בו, תלמיד מצא בזמן הפסקה סכין בחצר. התערבות מנהלת בית הספר באירוע היתה מידית. הסכין נלקחה מהתלמיד והחל תהליך בירור האירוע. מבדיקה ראשונית , עלה כי מדובר בסכין עשויה פלסטיק קשיח. לאחר בדיקה מקיפה ומעמיקה נוספת, נמצא כי מדובר בסכין קטנה, חלק מאולר, עשויה מתכת. מינהל החינוך בשיתוף מנהלת בית הספר המשיך בתחקור האירוע תוך שיתוף ושקיפות מלאה עם הנהגת ההורים הבית ספרית ויו"ר הנהגת ההורים העירוני. אני מבקש להדגיש כי, בית הספר במשך שנים רבות מהווה מודל לאקלים מיטבי ומוביל בכל קנה מידה בעיר אשקלון ובמחוז הדרום. בהזדמנות זו ,מבקש להודות למנהלת בית הספר על מעורבות אישית באירוע ובשיתוף מיידי של גורמי מינהל החינוך פיקוח והנהגת ההורים. מחר בבוקר, יקיים הצוות החינוכי שיח הסברה עם התלמידים".

יש לציין כי מדובר בבית ספר שנחשב לטוב מאוד בעיר ועובר תהליכי צמיחה והתחדשות בשנים האחרונות, לצד אירועי אלימות שכאמור על פי הנהלת העירייה נמצאים בטיפול ביתר שאת בימים אלו.

לצד מאמצי משרד החינוך, בעירייה קיימו בימים האחרונים פגישות במטרה למגר את תופעות האלימות שמתרחשות מאז חזרו הילדים לשגרה, כמעט מידי יום ברחבי הארץ.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תלמיד בית ספר יסודי הגיע עם אולר ורדף אחרי ילדים. הנהלת בית הספר השעתה את הילד ליומיים | מילן מועלם
דילוג לתוכן