חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צפו: החשוד בניסיון אונס האכזרי בדלילה נעצר

החשוד הכחיש בתחילה אך הודה ושחזר את מעשיו האכזריים בחוף דלילה | מילן מועלם

בסוף השבוע שעבר נעצר תושב אשקלון, נשוי ואב לילדים בחשד לניסיון אונס, מעשים מגונים ואלימות פיזית בצעירה בת 19, בעת שהמתינה לחבריה בחוף דלילה.

החשוד ניגש אליה, ניסה לדבר איתה וכשהיא הבחינה שמשהו אינו כשורה, קמה והחלה ללכת. אלא שהחשוד לא הרפה ועקב אחריה, גרר אותה לחולות ושם ביצע בה מעשים מגונים, ניסה לאנוס אותה וכשהתנגדה, הכה אותה נמרצות.

צפו ברגע המעצר >>>>>

הצעירה המשיכה להילחם בתוקף עד שהוא נמלט והיא הצליחה להגיע לאחד המועדונים בחוף כשהיא מותשת וחבולה. משם פונתה לברזילי לקבלת טיפול רפואי.

המשטרה הצליחה להגיע לחשוד באמצעים טכנולוגיים ובזכות תמונה שהצליחה הצעירה לצלם תוך כדי האירוע.

בתחילה הכחיש החשוד את המיוחס לו ולאחר מכן הודה ושחזר את המעשה בחוף דלילה.

במשטרה סיפרו השבוע כי מדובר במקרה קשה מאוד שלא ניתן לחשוף את כלל הפרטים מעוצמת האכזריות של התוקף. עוד אמרו כי הצעירה פעלה בתושייה למרות ניסיון האונס והצליחה להימלט מידיו וניצלה מאונס.

החשוד כאמור שוהה במעצר וכתב אישום יוגש נגדו בקרוב בגין מעשיו האכזריים.

רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות והמודיעין בתחנת אשקלון שניהלה את החקירה אמרה:"לראשונה פגשנו את הצעירה בבית החולים כשהיא חבולה במספר אזורים בגופה והבנו שהיא הותקפה קשה, בהמשך עם גביית עדותה ואיסוף ממצאים פורנזיים נוספים, הבנו גם שבתוך התקיפה החמורה, ביצע בה גם החשוד עבירות מין חמורות. כל שהיה בידנו הוא סרטון קצר שהספיקה לצלם, ובמשך 3 ימים פעלנו סביב השעון באמצעות אמצעים טכנולוגיים, והצלחנו להגיע לזהותו ולעצור אותו. אנחנו חוששים שייתכן וישנם מקרים נוספים שביצע החשוד וטרם דווחו, ולכן אני קוראת לנשים נוספות שמזהות את החשוד ונפגעו ממנו, להגיע אל התחנה ולהגיש תלונתן."

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

החשוד הכחיש בתחילה אך הודה ושחזר את מעשיו האכזריים בחוף דלילה | מילן מועלם
דילוג לתוכן