חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המשטרה פשטה על תחנת דלק פיראטית

100,000 ש"ח במזומן ולמעלה מ-2 מיליון ש"ח ההמחאות: המשטרה פשטה על תחנת דלק פיראטית באזור התעשיה הצפוני | מילן מועלם

במהלך התקופה האחרונה ניהלו שוטרי האבטחה והרישוי בתחנת המשטרה באשקלון יחד עם תובעת הרישוי של מרחב לכיש, חקירה סמויה נגד תחנת דלק שהופעלה באופן 'פיראטי' באזור תעשייה בעיר, שם עפ"י החשד הוחזקו דלקים ללא רישיון ובאופן שעלול לסכן את הסביבה, וכן בוצע שימוש בדלקים אלו ע"י מכירתם לציבור.

כאמור, לאחר גיבוש הראיות, פשטו אמש השוטרים על המתחם יחד עם מנהל הדלק והגז, מס הכנסה, מע"מ, כב"ה וקצין חילוט דרום, ותפסו מעל 100 אלף ש"ח במזומן. כמו כן נתפסו המחאות פתוחות על סך כולל של כ- 2.6 מיליון ש"ח ונשאבו 1600 ליטר סולר.

בעליו של המתחם נחקר בחשד לניהול עסק ללא רישיון, שיבוש הליכי חקירה וסעיפי רשלנות. במקביל נמשך הטיפול ע"י גורמי האכיפה השונים נגד החשוד.

קצין אגף המבצעים בתחנת אשקלון, רפ"ק משה שטרית ציין: "מדובר בעבירות שיש בהן משום סכנה מיידית לשלום הציבור ולרכושו וכן פגיעה כלכלית בתחנות הדלק הפועלות באופן לגיטימי ומוכרות את הדלקים כחוק. החזקת חומרים דליקים ללא אמצעי כיבוי כנדרש בחוק, ללא האישורים המתאימים וללא כל פיקוח, משמעו סכנת התלקחות שעלולה לעלות בנזק כבד לרכוש ואף לאובדן חיי אדם. נמשיך לפעול בשילוב כלל גורמי האכיפה האזרחיים על מנת לאתר את אותם עבריינים ולמנוע המשך פגיעה בציבור ובשלטון החוק."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

100,000 ש"ח במזומן ולמעלה מ-2 מיליון ש"ח ההמחאות: המשטרה פשטה על תחנת דלק פיראטית באזור התעשיה הצפוני | מילן מועלם
דילוג לתוכן