חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אשקלון הולכת על זה

16,000 תלמידים יצאו להשתתף ביום ההליכה הבינלאומי. ראש העיר צעד עם תלמידי אגמים | מילן מועלם

החל משעות הבוקר צעדו אלפים מתושבי אשקלון, ברובם תלמידות ותלמידים ברחבי העיר במטרה לציין את יום ההליכה הבינלאומי בעיר, שחל מידי שנה בסוף חודש אוקטובר במטרה להגביר את המודעות לחשיבות על פעילות גופנית כאורח חיים, כאשר הליכה היא הפעילות השכיחה ביותר, שיכולה לשפר משמעותית את הכושר הגופני שלנו.

בפעילות, בהובלת המחלקה לספורט באגף תנו״ס במינהל חינוך, לקחו חלק בתי הספר נוף ים א׳, רמת כרמים, נווה דקלים, נוף ים ב׳, חמ״ד אגמים, פסגות, מצפה ברנע, כוכב הצפון, מצפה ימים, מקיף ו׳, מקיף ה׳, אילנות, אגמים מ״מ, בית יחזקאל, ארלוזרוב ושדות סילבר. כמו כן, בתי הספר בחינוך במיוחד מעיין שרה ומוריה.

המשתתפים צעדו במסלולים שונים, כאשר כל מסלול היה בסימן שונה, כך למשך נערך מסלול של מערכות הבריאות בשיתוף קופות החולים והמרכז הרפואי ברזילי וכן מסלולים של בתי הספר וקבוצות ספורט מקומיות כמו הפועל כדורסל נשים, מאמאנט ועוד.

ראש העיר, תומר גלאם, הצטרף לפעילות שנערכה בבית הספר חמ״ד אגמים ושיבח את התלמידות והתלמידים על השתתפותם ביוזמה החשובה.

״שמח לראות את המשתתפים, בכל הגילאים, לוקחים חלק בפעילות החשובה כל כך. לשמחתנו, אשקלון משופעת בקילומטרים של טיילות שמציעות שבילי הליכה ארוכים ומזמינים. אתם רק צריכים לבחור את השביל המועדף עליכם, להתלבש בהתאם, לבחור מוזיקה שאוהבים ולהתחיל ללכת, כל דקה נחשבת״, אמר ראש העיר.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

16,000 תלמידים יצאו להשתתף ביום ההליכה הבינלאומי. ראש העיר צעד עם תלמידי אגמים | מילן מועלם
דילוג לתוכן