חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיילת חדשה יוצאת לדרך

החלו העבודות להקמת טיילת ברחוב יקותיאל אדם. העבודות מתבצעות במקביל להקמת הטיילת הצפונית. מה דעתכם? | מילן מועלם

רצועת החוף באשקלון ממשיכה להתפתח: פרויקט טיילת יקותיאל אדם יצא לדרך השבוע ומצטרף לשורה של פרויקטים קיימים ועתידיים לאורך רצועת החןף.

העבודות כוללות בתוכן, עבודות פיתוח לאורך שדרות יקותיאל אדם, פיתוח שבילים, מדרכות, שדרוג ופיתוח שטחים ציבוריים, שימור חורשת האשלים ושיקום פסיפס במקום.

מקום אדריכאלים

חורשת האשלים תעבור מהפך של ממש, ועם סיום העבודות תהפוך החורשה החדשה למוקד טבע, תיירותי ולימודי עבור התלמידות והתלמידים ותושבי העיר, עם רחבת לימודים, ריצוף פסיפס, אזור התכנסות, שולחנות מעוצבים והצללה מפני השמש.

במקביל, בימים אלו מתבצעות עבודות נרחבות להקמת הטיילת הצפונית וכוללת בתוכן סלילת שביל ריצה ייעודי עם סימוני מרחק, יוקמו תחנות עם מתקני כושר על גבי רצפת גומי, יוצבו פינות ישיבה לצד פיתוח גינון ומשחקי ריצוף. כמו כן, תבנה טריבונה ישיבה אל מול נוף הים בגבול מצוק ויוקמו מרפסות עם פינות תצפית ומרגוע ומתחם לפעילות יוגה.

הטיילת הצפונית. צילום: הזירה באשקלון

 

ראש העיר, תומר גלאם: "פרויקט טיילת 'יקותיאל אדם' יוצא לדרך בימים אלו כחלק מתנופת הפיתוח בכל רחבי העיר. עם סיומן של העבודות, תהפוך הטיילת החדשה את השטח השומם למרחב ציבורי ירוק וחווייתי בעל הצללה טבעית וחשוב ביותר תוך פיתוח ושימור חורשת האשלים ושיקום הפסיפס במקום. לאורך צדה המערבי והמזרחי של הטיילת ישודרגו המדרכות לרווחת התושבים ויתווספו שבילי אופניים בצדה המערבי על מנת להשלים את החוויה עבור הרוכבים."

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

החלו העבודות להקמת טיילת ברחוב יקותיאל אדם. העבודות מתבצעות במקביל להקמת הטיילת הצפונית. מה דעתכם? | מילן מועלם
דילוג לתוכן