Search
Close this search box.

השקיעו בהם: מי הזמר שהופיע למתגייסי אשקלון?

 

השבוע, (שלישי), 30.4.24, נערכה מסיבת המתגייסים הגדולה של עיריית אשקלון עם למעלה מ-2,000 בני נוער שהשתתפו ונהנו מהופעה של הזמר אייל גולן.

דווקא בעת הזו, המסיבה מהווה שיא של חגיגה צבאית במטרה אחת – עידוד בני הנוער של אשקלון להתגייס לשירות משמעותי לצה"ל ולתרום למדינה.

במהלך הערב הופיעו אמני העיר בניהם: להקת צעירי אשקלון, הזמרים גלעד יחיא, שי הראל וניצן לוי. עוד עלו להופיע צמד הראפרים אליעד ספיר אביב רסקאי וטלי פז עם השיר 'שאגר' שזכה למיליוני צפיות ברשתות החברתיות. גם בני הנוער נהנו ממופע של הזמר יגל אושרי שהתפרסם עם השיר לצאת מדיכאון שהפך להמנון המלחמה.

צילום: אלדד עובדיה

 

צילום: אלדד עובדיה

 

צילום: אלדד עובדיה
צילום: אלדד עובדיה
צילום: אלדד עובדיה
צילום: אלדד עובדיה
צילום: אלדד עובדיה
צילום: אלדד עובדיה
צילום: אלדד עובדיה

במסיבה השתתפו גם ראש העיר, תומר גלאם, שאיחל לבני הנוער הצלחה בשירותם העתידי. עוד נכחו, סגן ראש העיר, שי עמירה ומנהלת אגף תנו"ס, דפנה עמירה ביטון.

במהלך הטקס העניק ראש העיר תעודת הוקרה ליו"ר האגודה למען החייל באשקלון מוטי אלבר, ולמתנדבות האגודה זהבה כמאלי ויונה סבה. התעודות ניתנו על עשייתם, תרומתם ופועלם למען חיילי העיר אשקלון בעתות חירום ובשגרה.

כמו כן, התקיימו הגרלות בהם זכו בני הנוער במגוון מתנות כמו שעון, תיק צ'מידן, ערכת קריוקי ועוד. המתנות נתרמו ע"י חנות ריקושט.

ראש העיר, תומר גלאם: "אנו עמלים רבות על מנת לעודד גיוס משמעותי לצה"ל דווקא בעת הזו שהתרומה למען המדינה נמצאת בראש סדר העדיפויות אנו פועלים לילות כימים על מנת לעודד את בני הנוער לגיוס משמעותי באמצעים שונים. אני מאחל דרך צלחה לכל בנות ובני הנוער היקרים של העיר אשלקון, עלו והצליחו."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן