חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרהיב: כך יראה הפארק החדש בשכונת עיר היין באשקלון | צפו

עיריית אשקלון, באמצעות החברה הכלכלית לאשקלון, מקימה בימים אלו את פארק עיר היין. בסרטון חדש אנו מקבלים הצצה למה שיהיה בפארק, לכל היופי, הטבע והפנאי שישתרע על פני 600 דונמים של ריאה ירוקה שתעניק חוויית בילוי ופנאי לכל המשפחה.

כידוע, שכונת עיר היין, הפכה את העיר אשקלון ליצואנית היין הגדולה בעת העתיקה. בשכונה היה ממוקם מפעל לייצור אמפורות, כלי חרס ששימש לאיחסון בעת העתיקה. הממצאים הארכיאולוגים שנמצאו בעיר היין מעידים שאשקלון הייתה מעצמת היין הגדולה במזרח התיכון. האתר הארכיאולוגי שהתגלה בשכונה ישומר וסביבו ייבנה הפארק. 

פארק עיר היין – הסנטרל פארק של אשקלון

עיריית אשקלון מציגה: פארק עיר היין – הסנטרל פארק של אשקלון בסרטון החדש אנו מקבלים הצצה למה שיהיה בפארק, לכל היופי, הטבע והפנאי שישתרע על פני 600 דונמים של ריאה ירוקה שתעניק חוויית בילוי ופנאי לכל המשפחה. בפארק מתוכננים מגוון רחב של מוקדי נופש תרבות ופנאי, מתחמי כושר ומשחק ומתחם מסעדות ופוד טראקס המבטיחים גם חוויה קולינרית באווירה ייחודית.

בפארק מתוכננים מגוון רחב של מוקדי נופש תרבות ופנאי, מתחמי כושר ומשחק ומתחם מסעדות ופוד טראקס המבטיחים גם חוויה קולינרית באווירה ייחודית. בפארק יוכלו התושבים והמבקרים ליהנות גם משקט ואווירה פסטורלית, להתרווח במערכות הישיבה שיפוזרו לאורך הפארק או תחת הפרגולות המעוצבות כחממה.

חובבי המוזיקה ייהנו מאמפי פארק ענק, המשתרע על שטח של 13 דונמים, בו יתקיימו הופעות ופסטיבלים תחת כיפת השמיים. בנוסף, כדי ליצור חיבור מהיר ובטוח בין השכונות החדשות לקיימות ולהקל על עומסי התנועה, בימים אלו נבנים מעל הפארק שני גשרים. גשר קדש וגשר האמפורות, שעוצב בהשראת כדי היין העתיקים שנמצאו במקום. 

 

דג הדמיות

לכל אורך הפארק יסללו שבילי טיול להליכה ולרכיבה על אופניים. ובחלקו הצפוני יוקם בית נבחרות אזורי למצוינות בכדורגל, ומגרשי ספורט נוספים.

לצד הפיתוח החדשני, בעיריית אשקלון פועלים לשמר ולחזק את ערכי הטבע הקיימים בפארק – הפרדסים, הבוסתנים, הכרמים, דיונות החול, שלולית החורף ועוד.

בפארק עיר היין מתוכננים עוד עשרות מתחמים ואטרקציות לרווחת התושבים, ביניהם מתחמי ברביקיו ופיקניק, מזרקת ג'טים, גינה קהילתית, חווה חקלאית, גינת כלבים, גינת פרפרים, מבוך תירס ועוד מגוון אטרקציות לכל המשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן