חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"שיכורים עם אש בעיניים": נערים תקפו נהגת אוטובוס באשקלון

נערי אשקלון מכים שוב: אחרי סרטון המונית והעובדים הזרים - נהגת דן בדרום הותקפה בידי נערים רק כי סירבה להעלותם לנסיעה כשהיא בהפסקה

אטרקציה לקיץ? בני נוער תקפו בליל ראשון נהגת אוטובוס של חברת דן בדרום באזור החוף באשקלון. הנהגת סיימה את נסיעתה בקו 18 ואז הגיעו לפתח האוטובוס שלושה נערים ששאלו לאן היא נוסעת.

הנהגת הסבירה שהיא נמצאת בהפסקה, תשובה שלא סיפקה את בני הנוער שהתחילו לקלל אותה, לנסות לפתוח את דלתות האוטובוס ואף לנסות לתקוף אותה פיזית. הנהגת החלה להסריט את המקרה, הנערים ברחו וחזרו בכוחות מתוגברים.

תקיפת נהגת דן בדרום באדיבות הכח לעובדים

No Description

האלימות כלפיה נמשכה ואחת הנערות קיללה אותה וניסתה לפרוץ לתא הנהג תוך שהיא בועטת בדלת בתקיפות ומתקרבת בצורה מאיימת לנהגת. זו אינה הפעם הראשונה בה הנהגת מותקפת.

 אור הנהגת: "לא יודעת איך זה היה נגמר ללא המחיצה"

לפני מספר שבועות כאמור הותקפה הנהגת שוב לעיני ביתה הקטנה. אור סיפרה: "כל קיץ אותו סיפור. בני נוער ללא מסגרת מחפשים עניינים. עולים שיכורים לאוטובוס עם אש בעיניים. לא יודעת איך זה היה נגמר ללא המחיצה".

"רק לפני חודשים וחצי נהגתי כשבתי בת השש לצדי – רציתי שתתרגל לנסיעה באוטובוס. נוסע תקף אותי לאחר שלא ירד בתחנה. מהאירוע הזה היה קשה לה להשתחרר. אנחנו מרגישים מופקרים לחלוטין – הגעתי למשטרה עם סרטוני האירוע ובמשטרה לא רצו לקבל. זה לא עניין אותם".

איתי כהן-ראש ענף תחבורה בארגון 'כוח לעובדים' מסר: "תקופת החופש הגדול מועדת לפורענות ובכל זאת החברות והמשטרה מתחמקות מאחריות. דן בדרום, בה עובדת אור, אדישה לתלונות למשטרה בגין תקיפות נהגים. האדישות הזאת עוד תגבה חיים. לא נעמוד מנגד מול סיכון חיי נהגים ונוסעים. אם נדרש לכך, לא נהסס להשתמש בצעדים העומדים לרשותנו – כפי שעשינו בעבר".

עוד הוסיף: "אנו קוראים במקביל למשרד התחבורה – הצהרתם על מחויבות לטפל באלימות באוטובוסים ובחברות המסרבות להגיש תלונה – למה אתם מחכים? זו העת לאבטחה בקווים המועדים לפורענות ולהיענות לדרישתנו – הכרה בנהגים כעובדי ציבור".

מחברת 'דן בדרום' נמסר בתגובה: "אנו זועמים ומזועזעים מרמת האלימות המופנית כלפי הנהגים והמבקרים בחברות התחבורה הציבורית בישראל. הפתרון האמיתי לבעיה הלאומית נמצא בידי זרועות האכיפה והענישה "דן בדרום מלווה ותומכת בעובדיה, לוקחת חלק פעיל ותשתף פעולה גם בעתיד בכל פעילות או יוזמה שמטרתה לשפר את בטיחות העובדים".

הסרטון שהופץ מצטרף למספר מקרים שאירעו לאחרונה בעיר. האחד, תקיפת נהג המונית המבוגר שהסתיימה בסופו של דבר בהתנצלות הנערים ומשיכת התלונה ע"י הנהג. הסרטון הפך לויראלי ועורר סערה בכל כלי התקשורת.

בסרטון אחר שהופץ נראו צעירים מאשקלון תוקפים להנאתם עובדים זרים ומפילים אותם מהאופניים תוך כדי נסיעה. אחד מהצעירים עוכב לחקירה ושוחרר בתנאים מגבילים עד לסיומה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

נערי אשקלון מכים שוב: אחרי סרטון המונית והעובדים הזרים - נהגת דן בדרום הותקפה בידי נערים רק כי סירבה להעלותם לנסיעה כשהיא בהפסקה
דילוג לתוכן