חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תצפיות שמש, כוכבים ומשחקי חלל: אטרקציה מיוחדת הגיעה לאשקלון

כ-400 משתתפות ומשתתפים בפסטיבל החלל שנערך לזכרו של יעקב דניאל ז"ל שהיה איש עשייה וחינוך בעיריית אשקלון | צילום: אלדד עובדיה 

בתחילת השבוע ערכה עיריית אשקלון באמצעות האגף לתרבות, נוער וספורט במינהל החינוך ובשיתוף סוכנות החלל הישראלית, משרד המדע והחדשנות, קהילת הוריזון (מחנכי החלל בישראל) ומשפחת דניאל הפנינג חלל ראשון מסוגו בעיר. הפסטיבל נערך בגן על שם יעקב דניאל ז"ל הממוקם בצומת בר כוכבא – אבא אחימאיר.

הפסטיבל נערך לזכרו של יעקב דניאל ז"ל שהיה איש עשייה וחינוך בעיריית אשקלון והאמין כי ילד הינו חומר ביד היוצר וכי על כולנו לתת שלא על מנת לקבל. 

באי הפסטיבל נהנו מתצפיות שמש וכוכבים עם טלסקופים, ניסויים מדעיים, הכנת דגמי חלליות ומטוסים, משחקי חלל, סדנאות יצירה בנושאי חלל, מערכת השמש וקבוצות כוכבים, דוכני פופקורן, סוכר ושתייה. כמו כן, נהנו הילדים מהופעה מרתקת של ד"ר מולקולה.

בתו של יעקב דניאל ז"ל, קרן ברנד: "ההפנינג לזכרו של אבי יעקב דניאל ז"ל באשקלון היווה עבורנו הזדמנות להציג את הגן שנקרא על שמו ובעיקר להוקיר את פועלו בתחום החינוך וההתנדבות הקהילתית. אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מהחברים/ות שלי בקהילת הוריזון ובסוכנות החלל הישראלית. אבא שלי היה איש מופלא כפי שאחותי יעל היטיבה לתאר בטקס ואני בטוחה שאתמול הביט מהכוכבים בהרבה שמחה. נסקנו לכוכבים ונגענו ברוחו של אבא. תודה רבה לעיריית אשקלון ולכל צוות אגף תנו״ס – לאליאור, שני ומלי, לצוות מועצת התלמידים.ות ולמדצים על ההתגייסות והעובדה הקשה. מעל 400 איש/ה לא טעו".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן