חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תעודת עניות לעיר: כך מקבלים תושבים מבוגרים שירות בדואר באשקלון

בעוד שבאשדוד שוחח ראש העיר יחיאל לסרי עם השר שלמה קרעי והוחלט שלא לסגור סניפי דואר, אשקלון "התקדמה" לאחרונה לדואר נע – וואן שמגיע לשכונת עתיקות במקום הסניף שנסגר ומעניק שירות.

מזג האוויר הלוהט לא מנע מתושבי העיר המבוגרים לצאת ולקבל שירותי דואר. מי שעוד הגיע לשם הוא המועמד למועצת העיר מתי חג'ג שנדהם מהתנאים הירודים שמחכים לתושבים.

"הייתי מבקש מכם לתאר מה אתם רואים בתמונה אבל אין שום סיכוי שתצליחו לנחש. הגעתי היום לשלם חשבון בדואר בעתיקות, אני חוזר, זה קרה היום ולא בשנת 1984. אחרי שיחה קצרה עם הנהג, הבנתי שהסניף שהיה בקניון לב נסגר.

הזלזול בתושבי השכונות הוותיקות פשוט לא נתפס. מתייחסים אליהם כאילו הם אשקלון השלישית, אפילו לא השניה. הדרישה מתושבי השכונה לנסוע לאזור אחר בכדי לקבל שרותי דואר היא לא הגיונית.

צילום: מייק אטדגי

הייתי שם היום כשאזרחיות ואזרחים ותיקים עמדו בחום והמתינו לקבל שרות. דיברתי איתם, הבנתי שבכדי לקבל שרותי דואר הם צריכים או לחכות לימי רביעי בין 09:00-12:30, כי רק בזמן הזה ״השרות״ שאתם רואים בתמונה פעיל. האפשרות הנוספת היא להתחיל להסתובב בעיר עם אוטובוסים, אז הם מחכים. ומבחינת הדואר – שיחכו.

אני פונה מפה לשר התקשורת, שלמה קרעי, הבטחת שהמצב יהיה שונה. אתה תושב הדרום, אתה מבין את הסיטואציה. אשקלון נתנה לך בפריימריז כמעט 900 קולות".

מצפה ממך שתפעל! לא בשבילי, בשבילם. בשביל אלה שלא יכולים לעשות עם זה כלום וגזרו עליהם את המצב הזה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן