חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תלמידי תיכון אמית באר טוביה יפתחו מוצר שיסייע לחיילים בעלי מוגבלות שנפצעו בשרותם הצבאי

 

 

במסגרת תכנית המייקרס שהחלה בשבוע שעבר בבית הספר התלמידים יצטרכו לפתח מוצר שיסייע לחיילים להתמודד עם המוגבלות.

 

בתיכון אמית באר טוביה מתקדמים למייקרס, שיטה באמצעותה לומדים הילדים איך חומרים הופכים לתוצר מוגמר , דרך מענה על שאלות ויצירת פרויקטים פיזיים-טכנולוגיים מחומרים שנמצאים בכל מקום.

 

זוהי דרך למידה מולטי דיציפלינרית רלוונטית לתלמיד, חווייתית והכל תוך כדי יצירת תוצר פיזי טכנולוגי.

 

בתיכון אמית באר טוביה לא רק המורים לומדים את השיטה,אלא התלמידים יהיו המנטורים ,יובילו פרוייקטים וינחו את חבריהם. ביום רביעי 22.2  התקיים המפגש הראשון המהווה את יריית הפתיחה לתוכנית ההכשרה של תלמידי המייקרז.

 

התלמידים נפגשו עם כפיר ניימרק ששיתף אותם בסיפורו האישי, לאחר שנפצע קשה בתאונת דרכים בהיותו נער,  והסביר להם על ההתמודדות האישית שלו עם מוגבלות פיזית. מאוחר יותר השתתפו התלמידים בסדנה הממחישה את המוגבלות הפיזית כששיחקו משחקי כדור בכיסאות גלגלים.

 

בהמשך תוכנית ההכשרה של סיירת המייקרז התלמידים יפגשו בחיילים לשעבר אשר נפצעו בשירותם הצבאי ומתמודדים עם מוגבלות. התלמידים יצטרכו לפתח מוצר אשר יסייע לחיילים להתמודד עם מוגבלות זו ביום יום וייצרו מודל של המוצר בחדר המייקרז החדש שנבנה בתיכון באר טוביה.

 

"מדובר בפרויקט מדהים בו לצד הידע התיאורטי התלמידים נדרשים באמצעות יצירתיות, יוזמה וחשיבה מחוץ לקופסה לייצר מוצר ממשי שיסייע למי שזקוק לכך, כך התלמידים גם לומדים גם רואים את התוצרים וגם כמובן עושים טוב לסביבה", סיפרה רותם ליטבק מורה למדעים המלווה את הפרויקט.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן