חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תזכורת טעימה: פסטיבל האוכל של אשקלון יוצא לדרך הערב

פסטיבל האוכל יימשך יומיים ויציע מנות שף מיוחדות במחירים סמליים. כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת האירוע הטעים

ההכנות לפסטיבל האוכל של אשקלון, טעם עולמי, שיחל הערב באשקלון – הושלמו. הטיילת הצפונית בשדרות רפאל איתן כבר מלאה בפינות ישיבה צבעוניות, במות להופעות המוזיקליות שיהיו במקום וכמובן – משאיות אוכל ודוכני אוכל, כולל מנות ללא גלוטן.

הפסטיבל יתקיים בטיילת הצפונית, בשדרות רפאל איתן עם נוף לים התיכון ויתקיים במשך יומיים – היום (18:00-23:00) ומחר, 17.08.23, (18:00-24:00).

פסטיבל האוכל באשקלון. צילום: סיון מטודי
פסטיבל האוכל באשקלון. צילום: סיון מטודי
פסטיבל האוכל באשקלון. צילום: סיון מטודי
פסטיבל האוכל באשקלון. צילום: סיון מטודי

לכבוד הפסטיבל, נתכנסו מיטב השפים בישראל שיציעו את המנות הכי טובות שלהם במהדורה מיוחדת, כיאה לעיר המיוחדת. אבי ביטון יציע את חלת השניצל של סוליקה, גיא גמזו יציע את הלחמניות של 'נונונו' בגרסה הכשרה ואם חלמתם לאכול את הכנפיים המפורסמות של חיים כהן ל'דיקסי' גם כן בגרסה הכשרה תוכלו לעשות זאת רק בפסטיבל האוכל של אשקלון. גם השפים אבי לוי, ישראל אהרוני והקונדיטורית אור שפיץ יגיעו לפסטיבל ויציעו את הספיישלים שלהם.

הכניסה לפסטיבל חופשית, והמנות אהובות של השפים, יימכרו בעלויות מיוחדות. עלות מנה בגודל טעימות תימכר ב-15 ₪ ומנות אירוח גדולות במחירים של 25-35 שקלים.

השף אבי ביטון
השף חיים כהן, קרדיט- ירון ברנר

 

במקביל לדוכני האוכל שייפרסו לאורך הטיילת, ייהנו המבקרים משתי במות שיכללו מוסיקת עולם עם הופעות של הרכבי מוסיקה שונים; בלקני, יווני, כורדי, פרסי, ג'אז פלמנקו רטרו ועוד, אמפיתיאטרון שיכלול הופעה לגיל הרך ובמת אקרובטיקה עליה יופיע זוג רקדני אקרובאלאנס + מיצגי רחוב ודמויות רחוב עם תחפושות חוצות עולם, הולכי קביים להטוטנים מחופשים לשפים ועוד הפתעות שוות.

הסדרי תנועה לקראת הפסטיבל

במסגרת ההערכות להקמת פסטיבל האוכל שיחל מחר בטיילת הצפונית, החל מיום שני ועד ליום שישי (18.8) בשעה 7:00 ייחסמו לתנועה הרחובות הבאים. הציבור מתבקש לנסוע בדרכים חלופיות.

רחוב רפאל איתן – מכיכר קדש לכיוון צפון עד לכיכר רחבעם זאבי, רחוב רפאל איתן – מכיכר רחבעם זאבי לכיוון דרום עד לכיכר קדש רפאל איתן, לא תתאפשר תנועה לרחוב רפאל איתן גם  מרחובות הים התיכון ורחוב האוקיינוס.

שימו לב כי במסגרת השינויים בהסדרי התנועה יחול שינוי במסלול קווים 251,366 ברחוב רפאל איתן בין התאריכים 14-17.8.23.

בימים שני – חמישי, (14-17.8.23) ייסגר לתנועת כלי רכב רחוב רפאל איתן בקטע שבין שדרות קדש לרחבעם זאבי, וקווי האוטובוס 251 ו-366 ייסעו דרך קדש – שדרות ירושלים – אריה תגר.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

פסטיבל האוכל יימשך יומיים ויציע מנות שף מיוחדות במחירים סמליים. כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת האירוע הטעים
דילוג לתוכן