חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שת"פ מיוחד: ליז כהן וליאת משרקי ממגנות את הלב

גאות למגן את הלב לילדים ומשפחותיהם במלחמת "חרבות ברזל": קרן קיד עם עתיד בניהולה של הגב' ליאת משרקי מצטרפת לשיתופי פעולה מיוחדים ויצירתיים עם הגב' ליז כהן, דוקטורנטית לחינוך ומייסדת "המקום השלם" מרכז טיפולי לילד ולמתבגר, מרכז ייחודי בעיר.

אל מול האתגרים המתמשכים בתקופת "חרבות ברזל" קרן קיד עם עתיד נקטה יוזמה יוצאת דופן לתמוך במשפחות וילדים שחווים חרדה מוגברת וקשיים בתחזוקת הסמכות ההורית. השותפות הייחודית הזו שמה לה לדגל את המחויבות למקסם מענים מותאמים לרווחתו של הילד ומשפחתו בימים מאתגרים אלו.

ידוע כי בעיתות משבר, ההשפעת ההורים על התפתחות תגובות פוסט טראומטיות אצל הילד היא משמעותית ביותר. "ההורים ממלאים תפקיד מרכזי בהקניית מנגנוני ההתמודות של הפעוט. תפקיד זה מועצם במצבים של התמודדות עם טראומה" (מתוך הספר "להעצים את ילדינו מהמקום השלם" – המדריך להורים) כך הגב' ליז מציינת בספרה.

השיטה פותחה במהלך השנים האחרונות על ידי ליז, מומחית בחינוך לגיל הרך, הורות ופסיכותרפיה קוגנטיבית התנהגותית, מתוך נסיון של השקעה בלתי נלאית במשך 17 שנים בעולם החינוך וההכרה בצורך ממשי בגישה האינדיבידואלית, המכילה והמתייחסת באופן הוליסטי לכל ההיבטים המקיפים את עולמם של הילדים לצד טיפול ברווחתם הרגשית. קרן קיד עם עתיד חברה למומחים המתמחים במתן מענים משמעותיים בחינוך ותמיכה משפחתית יחד עם המקום השלם שואפים ליצור מערכת תמיכה מקיפה למשפחות, המנווטות במורכבות המלחמה ופתרונות מותאמים לאתגרי ההורות.

היוזמה מתמקדת בהבנה והפחתת הקשיים העומדים בפני ההורים בשמירה על סמכות ומבנה בתוך כאוס המלחמה. 

קרן קיד עם עתיד בשיתוף פעולה הדוק עם המקום השלם עמלים בימים אלה על פיתוח משאבים חדשניים, סדנאות וכלים פרקטיים המספקים אסטרטגיות מעשיות מותאמות להורים כדי לנווט ביעילות הן בזמנים קשים אלו להקלת עצימות הלחץ והחרדה שהילדים ואנו ההורים חווים והן לעתיד טוב יותר של הילדים.

הישארו מחוברים לעדכונים: עקבו אחרינו ברשתות החברתיות ובקרו באתר האינטרנט של המקום השלם וקיד עם עתיד לקבלת עדכונים שוטפים על שיתופי הפעולה והמשאבים המתגלגלים. ביחד נוכל ליצור רשת תמיכה שמחזקת משפחות. 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן