חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שערורייה בחסות עיריית אשקלון: למרות תלונות מצד הורים בגן באגמים – הסייעת החשודה חזרה לעבוד בעתיקות

תלונה שהוגשה נגד סייעת מהגן בעתיקות חשפה כי אותה סייעת עבדה עד לפני מספר חודשים בגן אחר בשכונת אגמים. למרות ריבוי תלונות – הסייעת לא פוטרה אלא עברה גן: "כמה חבל שלא הקשיבו לנו והיא המשיכה לפגוע בילדים, הכתובת הייתה על הקיר וזה לא עניין את העירייה" | מילן מועלם


אין גבול לזוועות: אתמול אחה"צ הוגשה תלונה במשטרת אשקלון נגד סייעת מגן ילדים בשכונת עתיקות. בהקלטות שהצליחו ההורים להשיג נשמעת אותה סייעת צורחת על הילדים, משליטה פחד ואימה, מונעת מהם להתפנות ולשתות מים.

חמור מכך – אותה סייעת חשודה שפרקה לאחד מילדי הגן את המרפק ומאשימה אותו. החקירה במשטרה נמצאת בעיצומה והיום התברר כי בעיריית אשקלון קיבלו לפני מספר חודשים תלונות מהורי גן בשכונת אגמים – שם עבדה אותה סייעת והתנהלה בדפוס דומה.

מתכתובת מייל שהגיעו לידנו ניכר כי ההורים הביעו את מורת רוחם וחוסר שביעות רצונם מהתנהלות הסייעת. ההורים טענו כי היא מונעת מילדים שתיה, מבזה אותם, מונעת מהם לצאת לשירותים ומדברת אליהם בזלזול שאינו הולם וראוי לאשת חינוך. למרות כל זאת, בעירייה הוחלט שלא לפטר את הסייעת והעבירו אותה לגן בעתיקות, שם כאמור התפוצצה אתמול התנהגותה של הסייעת ומספר תלונות נגדה הוגשו במשטרה.

הבוקר נפגשו מספר בכירים בעירייה עם אחת האמהות והאזינו להקלטות החמורות ובהן ההקלטה בה נשמעת הסייעת אומרת לילדי הגן: "בואו תשמעו איך *** השתולל ומה קרה לו". הילד משיב לה: "את עשית לי את זה". כאמור הסייעת חשודה שגרמה לפריקת מרפק הילד. הסייעת מושעת בשלב זה מהגנים ותוזמן לשימוע.

דוברת העירייה מסרבת להגיב לטענות לפיהן תלונות הוגשו בעבר נגד אותה סייעת אך הוחלט להשאיר אותה במערכת ולהעביר אותה לגן אחר וזאת מבלי לידע את ההורים בגן בעתיקות. תגובתם אם תתקבל תובא בהמשך.

אחד ההורים מסר היום לזירה: "לא נחזיר את הילדים לגן עד שלא נקבל תשובות ברורות. אחרי ששמענו את ההקלטות והגשנו תלונה התברר לנו שאותה סייעת הגיעה אלינו למרות שהורים באגמים התלוננו עליה. לא יודעים למי ולמה היא קשורה אבל מדובר בשערורייה. הורים מאותו גן באגמים פנו אלינו ואמרו לנו שהם כואבים איתנו. אותה סייעת אסור לה לעבוד עם ילדים ואנחנו מקווים שימצו איתה את הדין בהקדם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן