חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שוחרר בתנאים מגבילים: אחד מהקטינים שתועדו תוקפים עובדים זרים – נעצר לחקירה

בהמשך לתיעוד שהופץ אמש ברשתות החברתיות בו נראה נער שנוסע ברכב ותוקף נתין זר שרכב על אופניו בעיר אשקלון, מתחקור ראשוני של המשטרה עלה כי מדובר במקרה שאירע ככל הנראה לפני למעלה מחצי שנה, שלא דווח למשטרה וכן זהות הקורבן אינה ידועה.

בושה: צעירים מאשקלון מפילים עובדים זרים ובורחים. צילום: דניאל עמרם

No Description

לאור התיעוד שהגיע לידי חוקרי המשטרה, פתחה אמש משטרת אשקלון בחקירה יזומה שבמהלכה נחקר קטין כבן 17 בחשד לעבירת תקיפה, ובסיומה הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

כזכור, הבלוגר דניאל עמרם פרסם שני סרטונים קשים לצפיה בהם מתעדים עצמם צעירים מאשקלון מתנכלים ותוקפים עובדים זרים רכובים על אופניים. על פי הסרטונים האירועים התרחשו בשכונות הצפוניות בעיר.

בתיעודים נראים נוסעי הרכב חולפים על פני העובדים, מושכים אותם ומפילים אותם לקרקע ונמלטים מהמקום. הסיפור מתפרסם כשבועיים בלבד אחרי סערת תקיפת נהג המונית שהסתיימה לבסוף בביטול התלונה אחרי שהנערים התנצלו.

עמרם כתב: "שני סרטונים שלא יצאו לכם מהראש בתקופה הקרובה: קבוצת נערים מאשקלון (שוב) תוקפים עובדים זרים ומפילים אותם על ידי זה שהם מושכים אותם מהאופניים תוך כדי נסיעה. זו אמנם קבוצה אחרת מהזבלים שתקפו נהג מונית לפני שבוע אבל גם אליהם לא יהיה קשה להגיע. איזה חלאות ואוו. דעתכם?".

בושה: נערים מאשקלון מפילים עובדים זרים ובורחים. צילום: דניאל עמרם

No Description

הבלוגר איתר את אחד הצעירים, תושב אשקלון בן 18 ושוחח איתו בערוץ היוטיוב שלו. הצעיר הודה כי היה מעורב באירועים המטרידים אך טען כי ביצע את המעשה אחרי שהפועלים הזרים הטרידו ילדה בת חמש. עוד סיפר כי אמה של הילדה הודתה לו וכשעמרם ביקש לאמת את הסיפור – הצעיר נעלם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן