חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רצח בן דוידוביץ': ארבעה חשודים נעצרו – צו איסור פרסום על החקירה

"איך אפשר לקחת בקלות כזאת חיים של בנאדם"? חבריו של בן דוידוביץ' ז"ל ספדו לו, במשטרה חוקרים את האירוע וצו איסור פרסום הוטל על כל פרטי הפרשה | מילן מועלם 

הרצח באולם ממשיך לזעזע את העיר: המשטרה הוציאה אמש צו איסור פרסום גורף על כל פרט מפרטי חקירת הרצח של הצעיר בן דוידוביץ' בגן האירועים גני הצבי. בתום הערכת מצב יוחדת שקיים מפקד מרחב לכיש נצ"מ רועי ולדמן, החליט להטיל את החקירה על ימ"ר לכיש.

בשעות הלילה עצרו החוקרים ארבעה חשודים בגילאי 17-26 מאשקלון במעורבות באירוע, והיום הם יובאו בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

הרצח הקשה והמיותר אירע אתמול לפנות בוקר ובמשך שעות ארוכות נלחם דוידוביץ' על חייו עד שכאמור בשעות הערב נקבע מותו.

חבריו של המנוח שהתפללו לאורך היום כולו לרפואתו ספדו לו. אחד מהם כתב: "בן אחי היקר, זה לא מגיע לך, תחסר לנו מאוד. מתגעגעים אלייך".

חבר אחר כתב: "איך אפשר לקחת חיים בכזאת קלות? למה עשיתם את זה? ה' לא יסלח, לא גודעים חיים של בן אדם בצורה כזאת אכזרית, השארתם אישה וילדים לבד".

דוידוביץ' הגיע לאירוע שהתקיים עם אחיו ואף הצטלם איתם, תמונה שהפכה באופן מצמרר לתמונה המשפחתית האחרונה. כאמור במשטרה חוקרים את הפרשה ואמש נלקחו מצלמות האבטחה מהאולם. ביממה האחרונה מסתובב בקבוצות שונות סרטון בו נראה דוידוביץ' בדרכו לחניון ובמשטרה מבהירים כי אסור להפיץ את הסרטון כחלק מהחקירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן