חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"רואים את המקרה בחומרה": האלימות בגן השרון באשקלון ממשיכה להסעיר את העיר

החברה העירונית הודיעה על השעיית הגננת והסייעת שהיו מעורבות בקטטה בגן השרון, השתיים יוזמנו לשימוע. המשטרה הגיעה לגן אך לא הוגשה תלונה | מילן מועלם

בעיריית אשקלון מזועזעים ממקרה האלימות בין סייעת לגננת צהרון, שהתרחש אתמול בגן השרון ופורסם כאן לראשונה. בחברה העירונית הוחלט בשלב ראשון להודיע לשתיים על השעייתן מהעבודה והן יוזמנו לשימוע לפני פיטורים כשכבר עכשיו מסתמן כי הן לא ימשיכו בעבודתן לאור המקרה החמור.

בעיריית אשקלון צפויים לקיים שיח על האירוע החמור ועל אירועים מצטברים דומים בחודש האחרון (אלימות מילולית וויכוחים בין צוותי חינוך). מדוברות העירייה נמסר: "אנו רואים את המקרה המדובר בחומרה ונוקטים באפס סובלנות כלפי המעורבים בו. בהתאם לזאת, הסייעות הושעו לאלתר מעבודתן".

עוד מתברר כי שוטרים הגיעו לגן בעקבות האלימות שפרצה לנגד עיני הילדים ההמומים והמבוהלים, וביקשו להתערב במקרה החמור. עם זאת השתיים הודיעו כי אין בכוונתן להגיש תלונות הדדיות במשטרה ולכן לא נפתחה חקירה. גם עיריית אשקלון לא הגישה תלונה בעקבות האלימות.

כזכור, אחרי אלימות האמהות השבוע ברונסון, מוקדם יותר אתמול גננת וסייעת המשתייכות לצהרונים של החברה העירונית, הלכו מכות לעיני הילדים בגן השרון ברחוב כל ישראל חברים. בעקבות המקרה הוזעקו שוטרים לגן והוקפץ צוות חלופי.

שרון גרוס מהחברה העירונית מיהרה לפרסם הודעה לצוותים החינוכיים בעקבות האירוע הקשה: "בכל שנותיי במערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית מעולם לא ניתקלתי בארועים מזעזעים כ"כ שבו אנשי צוות שלנו תוקפים עמיתים לעבודה באלימות פיסית ומילולית בתוך מסגרת חינוכית ולעיני הילדים, כפי שקרה החודש במספר ארועים. בושה לנו כמערכת המתיימרת להוות חלק בחינוך דור העתיד שזאת הדוגמא שאנו נותנים".

עוד כתבה: "אני מבקשת לחדד ולהבהיר, החברה העירונית מגנה בתוקף כל אלימות מכל סוג שהוא, כל עובד שיהיה מעורב בארוע של שפה בוטה, שיח לא מכבד, אלימות מילולית או פיסית כלפי כל גורם ינקטו נגדו צעדים משמעתיים מיידים. תמיד, בכל מקום התגאתי בצוותים ובעבודה הנהדרת שנעשית, היום אני בושה ונכלמת".

יו"ר הנהגת ההורים דודו לוי מסר: "הנהגת ההורים מגנה בתוקף כל אלימות בצוות חינוכי או בין הורים וילדים, רצף האירועים מדאיג ותדע כל אשת חינוך שעליה לשמש דוגמא ומופת לילדי הגן. בהחלט מדאיג שאירוע כזה קרה לעיני ילדנו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

החברה העירונית הודיעה על השעיית הגננת והסייעת שהיו מעורבות בקטטה בגן השרון, השתיים יוזמנו לשימוע. המשטרה הגיעה לגן אך לא הוגשה תלונה | מילן מועלם
דילוג לתוכן