חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"נפעל להסרת איומים": כך נערכת עיריית אשקלון לקראת אתגרים ביטחוניים ופליליים בחודשי הקיץ

אחרי מאות פניות למוקד העירוני ולמשטרה – העירייה תציב בחודשי הקיץ כח משולב במתכונת מתוגברת באזור רצועת החוף במטרה להגביר את תחושת הביטחון | צילום: אלדד עובדיה 

עם פתיחת החופש הגדול ועונת הקיץ, עיריית אשקלון באמצעות אגף ביטחון ושירותי חירום והמוקד העירוני 106 באגף קשרי קהילה, מתגברת כוחות ונוכחות של השיטור והפיקוח העירוני במוקדים מרכזיים ברחבי העיר.

בהתבסס על נתונים מהשנים הקודמות ובמסגרת ההיערכות לחופשת הקיץ הגדולה ולאירועי הקיץ הקרובים, בהם מופעים, פסטיבלים וחגים של כלל הדתות, הוחלט בעירייה על הקמת כוח משותף במסגרתו כ-15 בעלי תפקידים מכלל זרועות האכיפה ביניהן: שיטור עירוני, חנייה, פיקוח עירוני, יחידת הביטחון, המוקד הרואה (106) ונוספים שיפעלו מידי יום מבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה, באזורי חופי הרחצה בהם נמצא ריכוז המבלים הגבוה ביותר בהתאם לכמות מקומות הבילוי, המסעדות, חופי הרחצה וכדו'.

הכוח יפעל להפגנת נוכחות ובולטות, יצור קשר עם האוכלוסייה ובכל מקרה של זיהוי עבירה, פגיעה בסדר הציבורי או ונדליזם יפעל ביעילות לאכיפה מירבית לשם שמירה על הסדר הציבורי והגברת תחושת הביטחון הן בקרב תושבות ותושבי העיר והן בקרב המבקרות והמבקרים.

כידוע, בתקופה האחרונה נוהרים לאשקלון מאות מתושבי הפזורה הבדואית מידי יום. ברוב המקרים הסדר נשמר אך במספר הזדמנויות שונות ניסו גברים מהפזורה להציק לנערות ונשים תושבות העיר דבר שהגיע עד לכדי עימותים פיזיים. הנוכחות המאסיבית של תושבי הפזורה מעלה תחושת פחד בקרב תושבים שדיווחו על כך לא פעם למוקד העירוני ולמשטרה. עם זאת מדגישים בעירייה כי אין באפשרותם לאכוף נוכחות של תושבי חוץ בעיר ועל כן תוגברו הכוחות.

מנהל אגף הביטחון ושירותי חירום, יהונתן עובראני: "כוחות הביטחון של עיריית אשקלון מתמודדים עם איומים ביטחוניים הן בשגרה והן בחירום ומוכנים לתת מענה ביטחוני בכל תרחיש. הכוח המעובה יפעל להסרת איומים ולהסדרת השקט הציבורי באזור רצועת החוף מתוך ניסיון בשנים עברו עם עונת הקיץ הרוויה באירועים. שתהיה לכולנו חופשת קיץ נעימה ובטוחה״.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן