חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קהילת אינסטגרם ישראל + מציגה: אשקלון על המפה

כעשרים צלמות וצלמים מקהילת אינסטגרם ישראל+ הגיעו לסייר באשקלון, להכיר ולתעד את העיר מנקודת מבטם המקצועית: "בטוחה שאגיע לאשקלון שוב בקרוב ואחפש מה עוד ניתן לעשות בה"

בסוף השבוע שעבר הגיעה לסיור באשקלון נבחרת אינסטגרם ישראל+ שכללה כעשרים צלמות וצלמים מרחבי הארץ, שהגיעו ליצור תוכן, להעניק חשיפה לעיר, לחוות את העיר מנקודת מבט תיירותית, לתעד מוקדי ואתרי תיירות ולחזק את קהילת העסקים המקומית.

היום נפתח עם סיור בעיר וטעימות בעיר העתיקה שם נחשפו לקולינריה העשירה במקום, משם עברו לספא וארוחת צהריים ואת היום קינחו בגלישת גלים בחוף בר כוכבא. העסקים נבחרו על ידי הקהילה עצמה. האירועים של אינסטגרם ישראל+ הם חינמיים בשיתוף פעולה עם העסקים ומוקדי התיירות ומטרתם לייצר קהילה והכרויות בין חבריה תוך כדי חשיפה וקידום התיירות והעסקים בישראל.

צילום- אברהם גרינשטיין
צילום – דקל אבו

 

 

במהלך יום הצילומים וגם בימים שלאחר מכן העלו הצלמים תמונות מהסיור לאינסטגרם ולפייסבוק, מה שהוביל לחשיפה של העיר לעיני עשרות אלפי אנשים. 

הדר אדרי עסילה, מפיקת אירועים ובעלת סטודיו לצילום: "כבת העיר אשקלון היה לי חשוב להביא את המרכז לפריפריה ולחזק את המשאבים הכה מיוחדים שיש בעיר אשקלון. בשביל לקדם את החזון הזה, רתמתי את קהילת ״אינסטגרם ישראל+״ (חפשו אותם בפייסבוק) וביום שישי האחרון הפקתי (יחד עם מקימי הקבוצה, ספיר אדלר ועמית גלבר) את ״קהילה מטיילת״ של אינסטגרם ישראל+. 20 צלמים כותבי תוכן ובלוגרים מרחבי הארץ הגיעו לעיר להנות, לסקר ובעיקר לחשוף יום מושלם לקידום תיירות בעיקר אשקלון בשיתוף מיטב העסקים בעיר."

צילום- עמית גלבר

 

עדי כהן, מנהלת קהילות: "חייבת לציין שהופתעתי לטובה מאשקלון, המפגש שלי איתה הוא לרוב בחדשות ובהקשר לא חיובי של מלחמה והפגזות וכו. ואולי דווקא בזכות זה, אני הופתעתי והרגשתי תרומה לעיר יפיפייה שיש בה הכל מהכל. גם שוק תוסס, אנשים נדיבים, חיי קהילה, פינוקי ספא, אוכל מצוין וטעים ומאוד ייחודי ואותנטי. ואיך לא רצועת חוף יפייפיה עם שפע אטרקציות. אני בטוחה שאגיע לאשקלון שוב בקרוב ואחפש מה עוד ניתן לעשות בה, ואין לי ספק שאמצא!". 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

כעשרים צלמות וצלמים מקהילת אינסטגרם ישראל+ הגיעו לסייר באשקלון, להכיר ולתעד את העיר מנקודת מבטם המקצועית: "בטוחה שאגיע לאשקלון שוב בקרוב ואחפש מה עוד ניתן לעשות בה"
דילוג לתוכן