חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צוות "חינוכי": גננת וסייעת הלכו מכות בגן ילדים באשקלון

קטטה פרצה היום בין גננת לסייעת בגן השרון, משטרה הוזעקה למקום. שרון גרוס: "בכל מקום התגאתי בצוותים ובעבודה הנהדרת שנעשית, היום אני בושה ונכלמת" | מילן מועלם

טוב, זה הולך ומדרדר: אחרי אלימות האמהות אתמול ברונסון, מוקדם יותר היום גננת וסייעת הלכו מכות לעיני הילדים בגן השרון ברחוב כל ישראל חברים באשקלון. בעקבות המקרה הוזעקו שוטרים לגן והוקפץ צוות חלופי. גם צוותי חינוך מטעם העירייה הגיעו לגן והחלו בבירור המקרה. בחברה העירונית הגיבו למקרה מיד והודיעו לשתיים כי הן מושעות מהעבודה. בהמשך מסתמן כי יוזמנו לשימוע לפני פיטורים.

שרון גרוס מהחברה העירונית מיהרה לפרסם הודעה לצוותים החינוכיים בעקבות האירוע הקשה: "בכל שנותיי במערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית מעולם לא ניתקלתי בארועים מזעזעים כ"כ שבו אנשי צוות שלנו תוקפים עמיתים לעבודה באלימות פיסית ומילולית בתוך מסגרת חינוכית ולעיני הילדים, כפי שקרה החודש במספר ארועים. בושה לנו כמערכת המתיימרת להוות חלק בחינוך דור העתיד שזאת הדוגמא שאנו נותנים".

עוד כתבה: "אני מבקשת לחדד ולהבהיר, החברה העירונית מגנה בתוקף כל אלימות מכל סוג שהוא, כל עובד שיהיה מעורב בארוע של שפה בוטה, שיח לא מכבד, אלימות מילולית או פיסית כלפי כל גורם ינקטו נגדו צעדים משמעתיים מיידים. תמיד, בכל מקום התגאתי בצוותים ובעבודה הנהדרת שנעשית, היום אני בושה ונכלמת".

גורמים בעירייה כאמור מזועזעים מהאירוע וטוענים כי בשבועות האחרונים התרבו מקרים שלא רחוקים מאלימות פיזית ומתיחות בין נשות צוות. בעירייה טוענים כי מדובר באירוע חריג שאינו משקף את הלך הרוח במנהל חינוך והמקרה יטופל בחומרה בפרט לאור העובדה שהתרחש לעיני ילדים.

מדוברות עיריית אשקלון נמסר: "אנו רואים את המקרה המדובר בחומרה ונוקטים באפס סובלנות כלפי המעורבים בו. בהתאם לזאת, הסייעות הושעו לאלתר מעבודתן".

דודו לוי. צילום אלדד עובדיה

 

יו"ר הנהגת ההורים דודו לוי מסר הערב: "הנהגת ההורים מגנה בתוקף כל אלימות בצוות חינוכי או בין הורים וילדים, רצף האירועים מדאיג ותדע כל אשת חינוך שעליה לשמש דוגמא ומופת לילדי הגן. בהחלט מדאיג שאירוע כזה קרה לעיני ילדנו".

משעשע: כך הגיבה דיירת האח הגדול כשנשאלה מי ראש עיריית אשקלון

תגובה אחת

  1. נשמע שהחברה העירונית צריכה להשקיע יותר בסינון והכשרה. לגנות זה מיותר.
    במקום זה, צריכה להתפרסם הודאה בכשל. אין בזה שום דבר רע. כך מערכות משפרות את עצמן.
    גם, עם כל העצבות שבעניין, זה ישמש קייס מצויין לקבל תקציבים לסינון והכשרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

קטטה פרצה היום בין גננת לסייעת בגן השרון, משטרה הוזעקה למקום. שרון גרוס: "בכל מקום התגאתי בצוותים ובעבודה הנהדרת שנעשית, היום אני בושה ונכלמת" | מילן מועלם
דילוג לתוכן