חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"צה"ל בכשירות מלאה": צפירת ההרגעה של רה"מ נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט ביקרו אתמול במפקדת פיקוד מרכז יחד עם הרמטכ״ל רא״ל הרצי הלוי. ראש הממשלה קיים הערכת מצב בה ניתנה סקירה על הפעילות המודיעינית והמבצעית במרחב.

לאחר מכן, קיבל ראש הממשלה נתניהו סקירה ממפקד פיקוד מרכז אלוף יהודה פוקס על אמצעי האמל״ח הייחודיים שנמצאים בשימוש הפיקוד למטרות סיכול טרור, איסוף מודיעין והעברת מידע מגורמי המודיעין במהירות לקצה המבצעי בשטח.

בנוסף, הוצגו לראש הממשלה אמצעים מתקדמים לטיפול ומניעת הפרות סדר. לאחר הסקירה, קיים רה״מ נתניהו שיח עם לוחמים מהיחידה הרב-ממדית.

ראש הממשלה בנימין נתניהו במפקדת פיקוד מרכז: ״צה"ל בכשירות מלאה – זה נכון לכל האתגרים בכל החזיתות"

No Description

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "ראשית, אני מבקש לשבח את קצין מג"ב שחתר למגע, פעל בנחישות ובמהירות וחיסל את המחבל במעלה אדומים. אני בהחלט מעריך את זה, כפי שאני מעריך את מה שראיתי כאן היום.

סיימתי עכשיו עדכון מאוד יסודי עם שר הביטחון, הרמטכ"ל, אלוף הפיקוד וגם עם הלוחמים, לראות את האמצעים החדשניים שצה"ל מפעיל כאן בלחימה בטרור. אני מזכיר לכם שעד עכשיו, כל מי שרצח ישראלים – באנו איתו חשבון. זה שילוב של בינה אנושית, בינה מלאכותית והמון המון תושיה ומחויבות.

כפי שאני רואה את זה, צה"ל בכשירות מלאה – זה נכון לכל האתגרים בכל החזיתות. אני מבקש לומר לכם שלא רק צה"ל איתן, גם הכלכלה איתנה.

התבשרנו היום ש׳אמזון׳ משקיעה 26 מיליארד שקלים בכלכלת ישראל, זה אחרי שהתבשרנו ש׳אינטל׳ מתכוונת להשקיע 25 מיליארד דולרים בכלכלת ישראל, ואנבידיה בונה פה מחשב על.

ובכן, צה"ל איתן, כלכלת ישראל איתנה, והחברה והדמוקרטיה הישראלית ייצאו מחוזקות. אני רוצה לבשר לכם שאני עובד סביב השעון יחד עם אחרים על הפתרון".

שר הביטחון יואב גלנט: "אני רוצה להודות למפקדים וללוחמים על פעילותם הרצופה, האיתנה, המסורה למען ביטחון ישראל, בלעדיהם לא היינו מגיעים לשום דבר.

האתגר שלנו, מביא גם לידי ביטוי את היכולת הבלתי רגילה של הטכנולוגיה הישראלית, בתוך הצבא ומחוץ לצבא. התוצאות הכוללות הן תוצאות מצוינות ולמרות זאת, יש לנו אירועים קשים. ואני אומר כאן בצורה המפורשת ביותר, מי שיפגע בחייל או באזרח אנחנו נבוא איתו חשבון ונביא אותו או לבית הכלא או לבית הקברות.

ברכת רפואה שלמה לנפגעים בפיגוע במעלה אדומים וחיזוק חיובי לאלה שגם בשעת שגרה, בשעת חופשה, חיילי משמר הגבול מסתערים אל האויב והורגים אותו כמו שצריך. כאשר אזרחים מותקפים הם מהווים חיץ בין אוכלוסייה מותקפת לבין המחבלים וטוב שכך".

בהערכת המצב השתתפו גם ר׳ הסגל, ר׳ המל״ל, המזכיר הצבאי, המתפ״ש, מאו״ג איו״ש, רמ״ט פקמ״ז, ראש המנהל האזרחי, ממ״ר מג״ב איו״ש, ראש מרחב ירושלים ויו״ש בשב״כ וגורמים צבאיים נוספים.

וידאו איתי בית און / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן