חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרשת המעשים המגונים במתנ"ס באשקלון: המשטרה המליצה על הגשת כתב אישום נגד אב הבית

אב הבית ששוחרר לפני שבוע וחצי כמעט ללא מגבלות, צפוי לעמוד לדין בעקבות התלונה שהוגשה נגדו בגין עבירות מין במתנ"ס באשקלון | מילן מועלם

פרשת עבירות המין במתנ"ס נווה אילן באשקלון טרם הסתיימה: המשטרה העבירה את תיק החקירה לפרקליטות עם המלצה להגיש כתב אישום נגד אב הבית בגין החשדות שיוחסו לו.

במהלך החקירה נערך עימות בין החשוד למתלונן במהלכו התנצל אב הבית בפני הצעיר על מעשיו – דבר שחיזק את החשדות נגדו. בנוסף, כתב מכתב התנצלות לקורבן.

כזכור, צעיר שהגיע לבצע עבודות שירות במתנ"ס התלונן כי אב הבית הציע לו מגע מיני תמורת זיוף רישום השעות. לטענת המתלונן, אב הבית הוביל אותו למחסן במתנ"ס שם ביצע בו מעשים מגונים. המתלונן ברח מהמקום והגיש למחרת תלונה במשטרה.

בעיריית אשקלון לא ידעו כי במתנ"ס בו נמצאים מידי יום מאות ילדים במסגרת חוגים – ישנו חדר ובו אביזרי מין ומיטת עיסוי. העירייה דחתה את כל הטעות שעלו נגד הנהלת המתנ"ס והחברה העירונית.

דוברות המשטרה

אלא שלמרות הניסיון למזער את הפרשה והנזקים החמורים למתלונן, גורמים בעירייה טוענים כי לו היה מדובר בהנהלה אחרת – הסיפור לא היה מושתק. בכירים בעירייה גילו על מעצר אב הבית מהכתבה שפורסמה כאן לראשונה וזעמו על ניסיון ההשתקה.

כזכור מעיריית אשקלון נמסר בתגובה לביקורת: "אנו דוחים מכל וכל את הטענות לפיהן הנהלת המרכז הקהילתי ו/או סמנכ״ל החברה העירונית ידעו על מעשיו של אב הבית וחמור מכך, על פי הטענות ההזויות, הסתירו זאת. נבהיר מעל לכל ספק כי לא היו דברים מעולם. מדובר בטענות חסרות ביסוס שגובלות בהוצאת דיבה.

עם היוודע דבר מעצרו של אב הבית למנהלת המרכז, נסעה מנהלת המרכז למשטרת אשקלון כדי להבין את נסיבות המקרה. מנהלת המרכז לא קיבלה מידע בתחנת המשטרה ואף נאמר לה מפורשות שלא להתערב וכי אין אפשרות לשתפה בפרטי המקרה.

מנהלת המרכז, שוחחה עם משפחתו של אב הבית ואף הם לא ידעו במה מדובר. גם כשהובא אב הבית למרכז כדי לקחת את חפציו כשהוא מלווה בשני שוטרים לא נאמר דבר וחצי דבר במה מדובר למנהלת המרכז.

נציין כי המקום אשר התבצעה בו העבירה, לכאורה, אינו חלק מחדרי הפעילות במרכז וכי הגישה אליו היא מחוץ למרכז הקהילתי, כמו כן, מדובר בחדר מכונות אשר נעול בשני דלתות ובשני מנעולים, כאשר רק לאב הבית יש את המפתחות אליהם.

עובדי השל"ץ אשר מופנים אל המרכזים הקהילתיים נקלטים ומופעלים על ידי אבות הבית אשר מדווחים על שעות הפעילות שלהם וכך גם במקרה הזה. מכל מקום, כידוע, הנושא עדיין נמצא בחקירת משטרה ועיריית אשקלון תפעל בהתאם לכל המלצה שתתקבל מהמשטרה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

אב הבית ששוחרר לפני שבוע וחצי כמעט ללא מגבלות, צפוי לעמוד לדין בעקבות התלונה שהוגשה נגדו בגין עבירות מין במתנ"ס באשקלון | מילן מועלם
דילוג לתוכן