חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרופסור חזי לוי חזר לברזילי 📸

פרופסור חזי לוי ושר הבריאות אדלשטיין ביקרו בברזילי: "מחלקת הקורונה המתנהלת בצורה מקצועית, יעילה ומהירה" 📸מילן מועלם


פרופסור חזי לוי חזר לברזילי: במרכז הרפואי ברזילי ביקרו היום שר הבריאות ח"כ יולי אדלשטיין יחד עם פרופסור לוי ונציגי משרד הבריאות וחטיבת בתי החולים וראש העיר אשקלון מר תומר גלאם.

פרופ' יניב שרר, מנהל המרכז הרפואי הציג בפניהם את הפעילות הענפה של ביה"ח בשגרה ובחירום ופריסת תשתית מחלקות הקורונה שנפתחו בביה"ח ברזילי, שהפך למרכז רפואי חדשני ומוביל- וכדי שימשיך לשרת את האוכלוסייה שלו גם בשגרה וגם בעומס של מטופלי הקורונה – יש לתת לו ולשאר בתי החולים את כח האדם הנדרש בהקדם רב.

📸 דוד אביעוז/ דוברות ברזילי

 

שר הבריאות ח"כ יולי אדלשטיין: "ביקרתי היום בבית החולים ברזילי, נחשפתי למערכת רפואית חדשנית ומקצועית, בעיר שנמצאת תחת אימת טילים מרצועת עזה, תוך כדי משבר הקורונה. פגשתי צוות מסור, מקצועי ומשפחתי וראיתי את מחלקת הקורונה המתנהלת בצורה מקצועית, יעילה ומהירה".

פרופ' חזי לוי התרגש לבקר בבית החולים כמנכ"ל והדגיש את גאוותו בבית החולים ובפעילותו ושמח עד דמעות לפגוש את הצוות הנהדר של בית החולים על כל גווניו.

פרופ' לוי: "אני מרגיש שמחה וגאווה להיות בבית, אני מרגיש עד כמה משפחת ברזילי יקרה לי ועד כמה אני גאה לראות ולהיות שותף לכל אשר נעשה כאן בשנים האחרונות למען תושבי אשקלון וסביבתה. אני רוצה לאחל שנה טובה לכולם, המשך עשייה עניפה ופוריה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן