חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פגיעה קלה פיצוי כבד

 

 

 

תושב אשקלון בשנות ה-40 לחייו התהפך לפני כשנתיים וחצי כשנהג על משאית במקום העבודה. למרבה המזל למרות ההתהפכות הוא נפגע בצורה קלה יחסית, ובזכות עבודה משפטית טובה של עורך הדין איל כהן יקבל פיצוי של כ-200 אלף שקלים בגין הפגיעה.

 

תושב אשקלון בשנות ה-40 לחייו, יצא לעוד יום שגרתי בעבודה כנהג משאית בחברה בה עבד. גם הוא ודאי לא תיאר לעצמו, שאת יום העבודה יסיים בבית החולים ברזילי לאחר התהפכות לא נעימה עם המשאית בשטח העבודה.

כאמור, במהלך היום באתר העבודה איבד האיש שליטה על המשאית שהתהפכה על צידה. מיד כשראו זאת העובדים האחרים במקום מיהרו לחלצו מתוך המשאית. למרבה המזל ההתהפכות לא אירעה במהירות גבוהה מה שוודאי היה מייצר פגיעה קשה הרבה יותר. יחד עם זאת, בעקבות ההתהפכות הוא נחבל בכתפו הימנית, בצווארו, ובקרסול רגל שמאל.

בעקבות התאונה פונה האיש לבית החולים "ברזילי" באשקלון, שם ערך סדרת בדיקות, ואף נעדר מעבודתו במשך עשרה ימים בגין המקרה. לבסוף אובחן האיש כסובל מקרע קטן בגיד הכתף, ועל מנת לנסות להחזיר את המצב לקדמותו החל לעבור טיפולי פיזיותרפיה. לאחר המקרה פנה האיש לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן-קריסי- על מנת שיסייע לו.

עורך הדין כהן החל לטפל במקרה, ראשית מול המוסד לביטוח הלאומי, מהם קיבל האיש  למעלה מ-72 אלף שקלים, בגין הנזקים שנגרמו לו, כמו גם אחוזי נכות בעקבות המקרה.

במקביל הגיש עורך הדין כהן, תביעה כנגד חברת הביטוח בגין נזקי הגוף אשר נגרמו לו בעקבות התאונה. במסגרת כתב התביעה תבע עורך הדין פיצוי בגין הפסדי שכר בעבר ובעתיד, הוצאות נסיעה, הוצאות רפואיות בעבר ובעתיד לרבות טיפולים אלטרנטיביים, צער כאב וסבל.

בהסכם פשרה שנחתם לאחרונה בין הצדדים נקבע כי האיש יקבל 122 אלף שקלים בגין התאונה מעבר לתשלומים אותם קיבל מהביטוח הלאומי, ויחד עם פיצוי הביטוח הלאומי יקבל כ- 200 אלף שקלים בגין הנזקים שנגרמו לו מהתאונה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן