חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פגיעה כואבת פיצוי הולם

 

 

 

 

שנתיים וחצי אחרי שנפגע בתאונת דרכים באשקלון, יפוצה צעיר בכ-300 אלף שקלים בעקבות התאונה.

הצעיר תושב אשקלון נסע לעבודתו כבכל יום, הוא ודאי לא שיער בנפשו כי את יום העבודה יסיים בבית החולים "ברזילי" באשקלון כשהוא כאוב לאחר תאונת דרכים. לצערו, במהלך נסיעתו התנגש בו, על לא עוול בכפו, רכב בעוצמה, וגרם לו לפגיעות כואבות בצוואר וגב תחתון. בעקבות התאונה הגיע לבית החולים "ברזילי" ולאחר מספר בדיקות, נקבע כי הוא סובל מחבלת ראש, חבלת צליפת שוט וחבלה בגב תחתון עם הגבלות בתנועה.

לאחר המקרה פנה האיש לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן – קריסי המתמחים בדיני נזיקין – בבקשה כי יסייע לו.

ראשית, פנה עו"ד כהן למוסד לביטוח לאומי על מנת שיכירו בתאונה כתאונת עבודה וזו אכן הוכרה ככזו. בתחילה נקבעו לצעיר נכויות זמניות, ולאחר מכן תוך שהוא יוצג בוועדות השונות בביטוח הלאומי, נקבעו לו אחוזי נכות בגין מגבלותיו בצוואר וגב תחתון לצמיתות. לאור קביעת הנכויות קיבל הצעיר מהביטוח הלאומי פיצויים בסך של כ – 80 אלף שקלים.

לאחר מכן הגיש עו"ד כהן תביעה כנגד חברת הביטוח של הצעיר בתביעה לפיצויים על נזקי הגוף בגין התאונה. מאחר והביטוח הלאומי קבע את נכויות הצעיר לא היה כל צורך במינוי מומחה מטעם חברת הביטוח או בית המשפט והצדדים החלו לנהל מו"מ באשר לגבוה הפיצוי המגיע לצעיר.

עו"ד כהן טען הן בכתב התביעה והן במהלך המו"מ כי לתובע נגרמו נזקים אשר ייתכן ויהיה בהם כדי לפגוע ביכולת השתכרותו בעתיד וכי יידרש בעתיד לעזרה צד ג' ולטיפולים עתידיים.

כן טען עו"ד כהן כי על אף שהתאונה הוכרה כתאונת עבודה לא כל הוצאה מכוסה על ידי הביטוח הלאומי ולכן יש לפצות את התובע על הוצאותיו בעבר ובעתיד.

בהסכם פשרה שנחתם לאחרונה נקבע כי הצעיר יפוצה בכ-210 אלף שקלים על ידי חברת הביטוח בגין נזקי הגוף שנגרמו לו בעקבות התאונה, זאת בנוסף לפיצוי מהמוסד לביטוח הלאומי, אותו קיבל קודם לכן וסה"כ פוצה הצעיר בכ- 300 אלף שקלים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן