חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה": פאר טסי בתגובה ראשונה לביטול ההופעה

בסיום הערכת מצב הוחלט לבטל את ההופעה של פאר טסי ואיזי בשדרות. הערב הגיב הזמר לראשונה להחלטה

—-

בהתאם להערכת המצב והאירועים בג'נין, מפקד פיקוד הדרום החליט בהתייעצות עם מפקד פיקוד העורף, לבטל את הופעתם של פאר טסי ואיזי שתוכנן הערב בשדרות. תושבי העיר הגיבו להחלטה באכזבה והביעו כעס על כך שארגוני הטרור מנהלים את חייהם. אחד מתושבי העיר כתב הערב: "הם יסתובבו חופשי בעזה, יעשו מה שהם רגילים לעשות, יבלו בחופי הים ובמרכזים שלהם ואנחנו נשב בבית ונחשוש שמא ירו עלינו רקטות. זו מציאות שאסור להסכים לה. ביטול ההופעה הערב הוא לא פחות מכניעה לטרור שמצליח לנהל אותנו".

הזמר פאר טסי כתב הערב בסטורי שלו: "שולח חיבוק לתושבי שדרות, לחיילים ולכוחות הביטחון. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. ניפגש בקרוב". גם ראש עיריית שדרות אלון דוידי הודיע הערב כי בקרוב ייקבע מועד חדש להופעה.

 

תושבי שדרות קיבלו הערב את ההודעה הבאה: "בהתאם להערכת המצב בצה"ל ועל מנת לנקוט במשנה זהירות, הוחלט על ידי מפקד פיקוד הדרום בהתייעצות עם מפקד פיקוד העורף, על אי קיום ההופעות הערב (ב') של פאר טסי ואיזי במסגרת פסטיבל Summer Up. חשוב להדגיש, כי אין שינוי בהנחיות לעורף והשגרה בעיר שדרות ובעוטף נשמרת. ככל שיהיה שינוי בהנחיות – נעדכנכם. קייטנות בתי הספר של החופש הגדול יתקיימו מחר כסדרן".

באשקלון הודיעו הערב כי השגרה נשמרת וזאת בכפוף להערכת מצב ביטחונית. עם זאת בעירייה מדגישים כי למרות היעדר הנחיות חריגות, הם מוכנים לכל תרחיש גם אם יתבצע ירי באופן פתאומי. במקרה כזה ובמידה ולא יהיה מדובר בירי בודד, החמ"ל העירוני ייפתח וצוות החמ"ל יתכנס מיידית.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן