חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

 על מה מתלוננים תושבי אשקלון במוקד העירוני? 

הקורונה וחניה אסורה: אלו עיקרי הפניות למוקד העירוני בשנת 2020 וגם: אושרה צרויה ימין ממשיכה לשפר את שביעות הרצון מהמוקד העירוני | מילן מועלם

בסוף השבוע האחרון התקיימה פגישה בלשכת ראש העיר, בה הוצג דו״ח מדדים השוואתי לשנים 2020-2021 של המוקד העירוני והמחלקה לפניות ציבור באגף קשרי קהילה בעיריית אשקלון. 

מנתוני הדו"ח עולה כי במהלך שנת 2021 נפתחו במוקד העירוני 113,067 פניות, מתוכם, כמות הפניות שטופלו ונסגרו עומדת על 109,386.

כמו כן, מהדו"ח עולה כי 97% מהפניות של התושבים נסגרו וטופלו, ומתוך סקר שביעות רצון המבוצע מידי חודש הממוצע השנתי עמד על 83% מהתושבים שהיו מרוצים מהשירות והמענה, נתון המעיד על עלייה של 13% ביחס לשנת 2020 בה הנתון השנתי עמד על 70%. 

המגמות המרכזיות שהובילו את שנת 2021 היו השלכות נגיף הקורונה, עלייה בפניות על חנייה אסורה ומנגד ירידה משמעותית בפניות על פינוי מוטמן.

ראש העיר, תומר גלאם: "במהלך השנים האחרונות אנו מובילים מהפכה בתחום השירות לתושב, ופועלים במטרה למגר את הבירוקרטיות, לפשט את התהליך ולהנגיש לתושב את מלוא המידע והמענה הטוב והמהיר ביותר. זה הוא תחום שקרוב לליבי, ולכן גם בשנה החדשה אנו נמשיך להוביל מהפכות ולהנגיש את שירותי העירייה לתושבי העיר. כמו כן, אני רוצה להודות למנהלי אגפי השירות, שעושים לילות כימים על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר לתושבי אשקלון. יישר כוח."

חבר המועצה, שי רובין: "דו"ח שרות לתושב מראה באופן חד כי עובדי העיריה והעומד בראשה מבצעים עבודה מצוינת ושמים את השרות לתושב בראש סדר העדיפויות. ישר כח לכל העוסקים במלאכה."

מנהלת אגף קשרי קהילה, אושרה צרויה ימין, שעושה עבודה נהדרת במוקד ולא מתפשרת על הפניות אמרה : "במהלך שנת 2021 התמודדנו עם מספר אתגרים, החל ממשבר הקורונה ועד מבצע שומר החומות ועם זאת לאורך כל השנה היעד שלנו היה לספק לתושב את השירות, המענה והיחס הטוב והמהיר ביותר הן בימי שיגרה והן בעתות חירום. בהתאם למדיניות ראש העיר אנו שמים את התושב לנגד עינינו ופועלים במהלך השנה בקידום שירותים חדשים, מתקדמים ונגישים עבור תושבי אשקלון. שנת 2022 כוללת בתוכה פרויקטים רבים החל מעמדות שירות דיגיטליות בכניסה לבניין העירייה, הטמעת מערכת crm חדשה ועד אוטובוס שירות שיגיע לשכונות. אנו נמשיך להוביל את מגמת השיפור בשירות לתושב תוך למידה ושיפור מתמיד. ההישגים של השנה החולפת הם בזכות שיתופי הפעולה בין מנהלי האגפים ברשות והעובדות והעובדים שעוסקים במלאכה ונמצאים שם 24/7 עבור תושבי אשקלון."

 

חב"ד למען יהודי אוקראינה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

הקורונה וחניה אסורה: אלו עיקרי הפניות למוקד העירוני בשנת 2020 וגם: אושרה צרויה ימין ממשיכה לשפר את שביעות הרצון מהמוקד העירוני | מילן מועלם
דילוג לתוכן